Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان تعداد پرونده‌های وارده به شعب شورای حل اختلاف استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ را تعداد ۱۵۱ هزار و ۵۶۲ فقره برشمرد و گفت: از این تعداد ۲۵۴ هزار و ۱۵۴ فقره نیز مختومه شده است. سید محمد موسویان در گفت‌وگو با میزان، بیان کرد: تلاش و پشتکار و همت قضات، اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ در راستای مختومه کردن پرونده‌ها و جلوگیری از انباشت آنها، تعداد قابل قبولی از پرونده‌ها را مختومه و از آمار شورای حل اختلاف استان اصفهان کسر کردند که همین امر موجبات رضایتمندی ارباب رجوعان و تکریم مراجعه کنندگان را فراهم کرده است و ضمن جلوگیری از اطاله دادرسی‌ها موجبات تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موسویان تعداد پرونده‌های وارده به شعب شورای حل اختلاف استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ را تعداد ۱۵۱ هزار و ۵۶۲ فقره برشمرد و گفت: از این تعداد ۲۵۴ هزار و ۱۵۴ فقره نیز مختومه شد و میزان ۲ هزار و ۵۹۲ فقره نیز کسر از آمار داشته اند که آمار قابل توجهی است.

وی با اشاره به اینکه میزان پرونده‌های موجودی واحد‌های اجرای احکام استان اصفهان در ابتدای سال ۱۴۰۰ معادل ۲۲ هزار و ۷۱۹ فقره بوده است، اظهار کرد: در سال گذشته مجموعاً تعداد ۷۱ هزار و ۲۳ فقره نیز به اجرای احکام وارد و از این تعداد ۷۲ هزار و ۳۸۱ فقره نیز مختومه شده است، به این ترتیب میزان پرونده‌های مانده واحد‌های اجرای احکام استان ۲۱ هزار و ۳۶۱ فقره بوده که میزان ۱۳۵۸هزار و ۳۵۸ فقره نیز کسر شد.     بیشتر بخوانید: صدور بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار گواهی عدم سوء پیشینه انتهای پیام/ برچسب ها: سید محمود موسویان قوه قضاییه اصفهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه اصفهان حل اختلاف استان اصفهان استان اصفهان شورای حل اختلاف اصفهان در سال پرونده ها فقره نیز سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، معاون پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود:هم اکنون ۲۲ مرکز مهرخانواده دراستان درحال فعالیت هستند و ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز درسال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

او همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه دراستان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است وبی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده پارسال از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، گفت: ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت واز این تعداد ۲ هزارو ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده که ۲۳ درصد آنها ازپرونده‌های طلاق بوده است.

دیگر خبرها

  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی