Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شب میلاد امام حسن(ع)، ضیافت افطاری با حضور بیش از یک‌هزار پرسنل کارگری بهشت حضرت زهرا(س) برپا شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ امیر رشیدی معاون خدمات شهری سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با اشاره به ضیافت افطاری صمیمانه با حضور بیش از یک‌هزار پرسنل خدوم کارگری بهشت حضرت زهرا(س) در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت، اظهار کرد: این سفره و میهمانی متعلق به صاحب این روز، امام حسن مجتبی(ع) است و ما تلاش کردیم در این روز شریف و با هدف ایجاد همدلی و فارغ از مسائل کاری روزمره، برای ساعاتی در این ضیافت الهی در کنار همکاران عزیزمان در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ضیافت با شکوه و معنوی، با حضور بیش از 1000 پرسنل زحمتکش و خدوم سازمان، مدیران و معاونان و همچنین مدیرعامل محترم بهشت حضرت زهرا(س) برگزار شد.

معاون خدمات شهری سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اضافه کرد: ثروت واقعی هر سازمان، نیروی انسانی کارآمد، متعهد و خدمتگزار به خلق الله است؛ این موضوع پیش‌شرط موفقیت هر سازمانی است و پرسنل بهشت حضرت زهرا(س) به واسطه ارائه خدمات و فعالیت شبانه‌روزی که ذکر آن در همه محافل وجود دارد، شایسته تقدیر و تشکر ویژه‌اند.

مشارکت شهرداری تهران و سپاه محمد رسول‌الله برای توزیع بسته‌های معیشتی همزمان با هفته اکرام

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان بهشت زهرا ماه مبارک رمضان بهشت زهرا بهشت حضرت زهرا س امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم/ انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند/ عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم