Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیین اختتامیه این جشنواره که روز یکشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، مدیران و اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد، رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: بنا داشتیم این برنامه را زودتر برگزار کنیم اما به خاطر حفظ سلامتی مردم در زمان بیماری آن را به تعویق انداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمدهادی صحرایی» با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در ۱۴ موضوع و ۱۰ قالب آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند افزود: ۶۰۴ اثر در مجموع به این جشنواره ارسال شد که پنج تن از داوران که خود از خبرنگاران نامدار رسانه استان هستند کار داوری این دوره را برعهده داشتند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود بر ضرورت جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: جهاد تبیین یک فریضه واجب و حیاتی است که امروز ریشه انسانیت را نشانه گرفته و اصحاب رسانه نیز باید برای رویارویی با آن آمادگی داشته باشند.

صحرایی با اشاره به اینکه همه باید معنای جهاد تبیین را درک کنیم، افزود: همه مسئولان ارشد استان باید از رسانه های رسمی و شناسنامه دار، مشاور رسانه ای انتخاب کنند لذا امروز دیگر فرصت اشتباه کردن نداریم.

لازم به ذکر است در بخش مصاحبه فاطمه خورشیدی نیا از خبرگزاری فارس مقام دوم و در بخش گزارش هم زهرا مرادی مقام اول و محبوبه علی آقایی از خبرگزاری ایسنا مقام سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش تصویری محمدهادی دزفولی زاده و پریسا پانیاز از صدا و سیما و سمیه داردرفشی از باشگاه خبرنگاران به ترتیب مقام های اول تا سوم این جشنواره را کسب کردند و همچنین در بخش ویژه این جشنواره از مدیرمسئول نشریه اتفاق کرمانشاه و هفته نامه رازآور هم تجلیل و قدردانی شد.

در بخش کاریکاتور معصومه بهمنی و علیرضا بهمنی مقام اول و دوم را کسب کردند و در بخش عکس هم حمید عزیزی و سیمین توحیدی زاده مقام اول و دوم را به خود اختصاص دادند و در این ۲ بخش هیات داوران هیچ اثری را به عنوان رتبه سوم معرفی نکرد.

پنجمین جشنواره ابوذر در ۱۱ قالب خبر، مصاحبه، یادداشت، گزارش، مستند کوتاه، کلیپ و فیلم، عکس، کاریکاتور، موشن گرافی و اینفوگرافی برگزار و برگزیدگان به جشنواره کشوری راه می یابند.

موضوعات پنجمین جشنواره ابوذر امنیت پایدار، مکتب حاج قاسم سلیمانی، امید و نشاط، روحیه جهادی- انقلابی - موانع زدایی، سبک زندگی، الگوسازی، مطالبه گری و مدیریت فضای مجازی بود.

برچسب‌ها صدا و سیما خبرنگار خبرگزاری فارس مقام معظم رهبری خبرگزاری ایسنا رسانه سواد رسانه ای جشنواره کرمانشاه قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما خبرنگار خبرگزاری فارس صدا و سیما خبرنگار خبرگزاری فارس مقام معظم رهبری خبرگزاری ایسنا رسانه سواد رسانه ای جشنواره کرمانشاه قاسم سلیمانی کسب کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم

یکی از مقامات ارشد کابینه صهیونیستی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را متهم کرد که نمی‌خواهد با گروه‌های فلسطینی در نوار غزه توافقی را منعقد کند و حتی امکان تکمیل آن را با موانعی مواجه می‌کند. 

براساس گزارش عربی پست، رادیو و تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام ناشناس گفت: نتانیاهو به هیچ وجه نمی‌خواهد به توافق برسد و مشکلات و موانع بر سر راه آن ایجاد می‌کند.

این مقام صهیونیست خاطرنشان کرد: امکان دستیابی به توافق (با جناح‌های فلسطینی) ظرف چند روز آینده وجود دارد، اما نتانیاهو خواستار مطالعه یک توافق جامع (غیر از پیشنهاد فعلی طرف مصری) با هدف مانع تراشی در روند دستیابی به توافق در زمان کنونی، شد.

براساس گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، اوایل روز جمعه، یک هیات امنیتی مصری به تل آویو سفر کرد و پیشنهادی برای رژیم صهیونیستی مبنی بر آزادی تمامی اسرای صهیونیست در غزه، آزادی صد‌ها اسیر فلسطینی و آتش بس یک ساله را به همراه داشت.

به گزارش رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی سرویس‌های امنیتی این رژیم بر این باورند که این آخرین فرصت برای بازگرداندن اسرای صهیوسنیست از غزه است.

همین مقام صهیونیست اشاره کرد که سازمان امنیتی و اکثریت سطح سیاسی می‌خواهند به پیشنهاد جدید مصر چراغ سبز نشان دهند. اما نتانیاهو چندین ملاحظات در مورد چنین توافق موقتی داشت و خواستار مطالعه جامع حل و فصل شد. 

ااین مقام توضیحی نداد که چرا نتانیاهو این موضع را اتخاذ کرد، اما اپوزیسیون رژیم او را متهم می‌کند که برای اهداف سیاسی از دستیابی به توافق با جناح‌های فلسطینی جلوگیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت