Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@00:06:51 GMT

انگار سال‌ها است در ایران زندگی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۴۸۶۳

انگار سال‌ها است در ایران زندگی می‌کنم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز (یکشنبه) علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به همراه وسلین وویویچ سرمربی تیم ملی هندبال با حضور در کمیته ملی المپیک با دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کردند. وسلین وویویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران در دیدار با کیکاوس سعیدی اظهار کرد: خوشحالم که در کمیته ملی المپیک در خدمت شما هستم و در همین صحبت‌های کوتاه متوجه شدم که شما اطلاعات دقیقی از ورزش دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حضور شما در تیم ملی کاراته، جالب است بدانید که من اولین رشته ورزشی‌ام کاراته بود و کمربند مشکی کاراته دارم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در ادامه گفت: از حمایت‌های رئیس کمیته ملی المپیک از هندبال تقدیر و تشکر می‌کنم و اطلاع دارم که نگاه ویژه‌ای به هندبال داشته و از حامیان این رشته هستند و همین موضوع ما را دلگرم تر می‌کند. در خصوص آسیب‌های ورزشی به نکته درستی اشاره کردید و این نشان می‌دهد به خوبی به ماهیت ورزش‌های مختلف آگاهی دارید و اتفاقا بسیار علاقه‌مندم از آکادمی ملی المپیک نیز بازدید کنم .

وویوویچ در خاتمه گفت: پس از ورود به ایران مسئولان فدراسیون طوری با من برخورد کردند و از من استقبال نمودند که احساس کردم سال‌هاست در این کشور زندگی می‌کنم و بدون تردید تمام توانم را برای رشد و موفقیت هندبال ایران به کار خواهم بست.

بیشتر بخوانید: توییت کنایه‌آمیز رونالدو به منتقدان/عکس طارمی مخالفانش را خفه کرد! دفاع قاطعانه پپ از عامل شکست سیتی

۲۵۳۲۵۱

کد خبر 1622751

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هندبال کمیته ملی المپیک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند

طی مراسمی که روز گذشته برگزار شد، یونانی‌ها مشعل المپیک را کمیته برگزاری المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در فاصله سه ماه مانده تا آغاز المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بیست‌وششم آوریل مصادف با هفتم اردیبهشت، یونانی‌ها با برگزاری مراسمی در ورزشگاه پاناتینایکوس آتن، جایی که نخستین بار بازی‌های المپیک در تاریخ معاصر (۱۸۹۶) برگزار شد، مشعل المپیک ۲۰۲۴ را به کمیته برگزاری این مسابقات تحویل دادند. ورود به این مراسم رایگان بود و هزاران نفر در آن شرکت کردند.

پس از پایان سفر ۱۱ روزه مشعل المپیک در یونان، این مشکل توسط آنتیگونی نتریسمپیوتی المپین دوومیدانی یونان وارد ورزشگاه شد و سپس تحویل گابریلا پاپاداکیس، دارنده مدال طلا و نقره المپیک در رشته اسکیت شد و او نیز این مشعل را به بئاتریس هس دارنده مدال طلای شنای پارالمپیک فرانسه تحویل داد. به این ترتیب سفر و ماجراجویی مشعل المپیک در فرانسه آغاز شد.

در این مراسم هزاران تماشاگر و مقامات متعددی از جمله سر میانگ نگ نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، رئیس انجمن کمیته‌های ملی المپیک و عضو هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک، رابین میچل رئیس کمیسیون هماهنگی IOC پاریس ۲۰۲۴ و IOC حضور داشتند.

تونی استنگوئه، رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس در این مراسم اظهار کرد: فرانسه آماده میزبانی از المپیک است و مشعل المپیک به‌زودی از طریق بندر مارسی به فرانسه خواهد رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 748411

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه