Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:41:13 GMT

عوارض صادرات، مغایر با سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۴۹۱۵

عوارض صادرات، مغایر با سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، محسن علیزاده افزود: دریافت عوارض از کالاهای صادراتی، آسیب جدی به بازار سرمایه وارد می‌کند به عنوان نمونه سهامداران یک شرکت در مدت یک سال به مبلغ بیش از هزار میلیارد تومان متضرر می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مصوبه با واکنش برخی از نمایندگان مواجه شده است اضافه کرد: از رئیس جمهور درخواست کردیم که اجرای این بخشنامه را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: اگرچه این مصوبه قرار است در کوتاه مدت اجرا شود، اما اجرای این مصوبه حتی در مدت دو ماه هم به بازار سرمایه آسیب وارد می‌کند از این رو امیدواریم پس از جلسات با مسئولان وزارت صمت، آن‌ها را متقاعد کنیم تا این مصوبه را لغو کنند.

کد خبر 5469304

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن علیزاده شورای عالی بورس عوارض صادراتی بورس نهضت ملی مسکن وزارت جهاد کشاورزی بانک مرکزی ایران تحريم اقتصادي روسيه سید احسان خاندوزی وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی اقتصاد دانش بنیان مبارزه با قاچاق کالا خرید گندم وام مسکن قیمت نفت ارز رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۱۴۳ طرح اشتغالزایی اجتماع محور خرد و کلان با اعتباری بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان در ۲۱۰ روستا و ۱۱ شهرستان استان به همت بنیاد برکت  به بهره برداری رسیده است
موسوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیش از ۲۶ تسهیلگر و مجری در ۱۱ شهرستان استان با اشتغال زایی خرد و کلان در مناطق هدف و روستایی رشته‌های شغلی کشت گیاهان دارویی، بذر نهال، طیور، نیروگاه خورشیدی، تولیدی پوشاک، خدمات فنی، بازرگانی و عمومی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری، دام سبک و سنگین، آبیاری و زه کشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، فناوری نوین، گلخانه، ماشین آلات، زنبور عسل را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • نقش بالای شرایط اقتصاد کلان در گسترش فقر/ ظرفیت‌های فقرزدایی بودجه عمومی را محدود کرده است
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی