Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیوا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بحث اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان توسط این نهاد به صورت ویژه پیگیری شده و روزانه ۶ هزار نیازمند کردستانی اطعام می‌شوند.

وی افزود: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان ۳۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی ۱۴ میلیارد ریال در بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند کردستانی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی خاطرنشان کرد: در این ماه مبارک پنج هزار بسته غذایی و سبد کالا به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در بین نیازمندان کردستانی توزیع شده است.

وی اعلام کرد: در مجموع ۴۰ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا به ارزش ریالی ۳۲ میلیارد ریال در نیمه نخست ماه رمضان در استان توزیع شده و این روند در نیمه دوم نیز ادامه دارد.

کد خبر 5469410

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج مددجویان ماه رمضان 1401 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان اردبیل ایلام امام حسن مجتبی ع ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس

به گزارش خبرگزاری مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز شنبه (۸ اردیبهشت) با رشد ۸۱۸۱ واحدی به ۲,۳۱۲,۵۰۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۲۶۸.۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۲.۳۵ میلیارد سهم بود که طی ۱۱۲,۷۸۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۵,۵۰۷.۶۵۸ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۸۶,۳۳۱.۵۵۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6089593 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد