Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۹ دانشکده پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و مامایی، داروسازی، دندانپزشکی، بهداشت، علوم تغذیه و صنایع غذایی، توانبخشی و پرستاری سنقر و کلیایی فعال است.

وی افزود: هم اکنون پنج هزار و ۶۶۰ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند که ۱۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصد یعنی ۶۶۸ نفر از آنان غیر ایرانی است.

مدیر تحصیلات تکمیلی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: همچنین ۵۴۹ نفر عضو هیأت علمی در دانشگاه علوم‌پزشکی فعالیت می‌کنند که ۵۵ نفر دارای رتبه استادی و ۱۱۴ نفر دانشیار است.

جلالی بیان کرد: در این دانشگاه ۹۱ رشته مقطع وجود دارد که شامل ۲ رشته مقطع فوق تخصصی، ۲۰ رشته دستیار تخصصی، ۱۲ رشته PHD، ۲۹ رشته کارشناسی ارشد، سه رشته دکترای حرفه‌ای، ۲۳ رشته کارشناسی و ۲ رشته کاردانی می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: از سال ۹۶ تاکنون ۶ رشته در مقطع Ph.D ۶ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۲ رشته در مقطع کاردانی راه اندازی شده است.

جلالی گفت: در حوزه آموزشی هفت بسته از جمله ارزش آفرینی در بستر همگرایی علوم و فناوری، پاسخگویی اجتماعی، اعتلای ارزشهای اخلاقی و معنوی در علوم پزشکی، حضور غیرتمند در عرصه‌های بین المللی، ارتقا فرآیندهای پایش، سنجش و ارزیابی و توسعه منابع، زیر ساخت و فرآیندها طراحی شده و در حال اجرا است.

کد خبر 5470484

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان خارجی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد روز ارتش هفته هنر انقلاب اسلامی ایلام امام حسن مجتبی ع 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است

 علیرضا ملاشاهی  فرماندار ویژه شهرستان زابل در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و مربیان افتخارآفرین زابل، اظهار کرد: لوح تقدیر و کاپ‌هایی که در دستان شما است نتیجه غیرت و همت مثال زدنی مردمان دانشمند، هنرمند و عزتمند سیستان است که توانستند تمام مشکلات و موانع را پشت سر بگذارند.

وی افزود: در آینده مطمعنا شما باید چرخ توسعه سیستان را در دست بگیرید و آنچه که مرز و حد و حدودی ندارد دانش است، هر آنچه که می‌توانید در این حوزه‌ها خودتان را تقویت کنید.

معاون‌ استاندار سیستان و بلوچستان فرماندار ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه، آن چیزی که این استان را در مسیر آبادانی، توسعه و بالندگی قرار می‌دهد همدلی و هم افزایی، یکدلی و یکرنگی است، تاکید کرد: باید دست در دست هم پله‌های افتخار و مسیرهای آینده‌سازی را در این استان طی کنیم و آستانه تحمل را جهت بالا بردن پذیرش انتقادات بالا ببریم تا از اتفاقاتی از نوع تفرقه و دوگانگی اجتناب کنیم و بصیرت داشته باشیم که در این دام‌ دشمن که باعث سرخوردگی استان می‌شود گرفتار نشویم.
وی افزود: امروز اتفاقات خوبی در سیستان به لحاظ بعد تجاری، صنعتی و ایجاد مبادلات تجاری بین چابهار، میلک، افغانستان و کشورهای همسایه رخ داده که می‌تواند این استان را به اوج شکوفایی برساند.
ملاشاهی ادامه داد: خودتان را دست کم نگیرید، سیستان‌وبلوچستان و فرزندان این منطقه دارای استعدادهای خاص و ویژه هستند، آنچه باعث افتخار شما خواهد شد تلاش و کار کردن است باید کار و تلاش کنید چرا که خداوند به سعی و تلاش شما برکت می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است