Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این آیین با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام و معاونان، رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، کارکنان اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان ایلام ، روسای هیات های ورزشی و برخی از پیشکسوتان و ورزشکاران زورخانه‌ای ایلام، و خیرین در زورخانه پوریای ولی شهر ایلام برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                           

مدیر ستاد دیه ایلام در حاشیه این آیین اظهار داشت: مهم ترین هدف از برگزاری این جشن گلریزان جمع آوری کمک های مردمی و گسترش فرهنگ نوعدوستی بین ورزشکاران و مردم است.

مراد بابایی ادامه داد: از ابتدای سال جدید تا به امروز افزون بر پنج میلیارد ریال کمک توسط خیرین و مردم جمع آوری و تعداد ۱۱ زندانی جرائم غیر عمد با این میزان حمایت از زندان آزاد شدند.

به گفته وی جشن گلریزان به دلیل شیوع کرونا سال گذشته بصورت مجازی برگزار شد و مبلغ ۶ میلیارد ریال جمع آوری شد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این آیین افزود: این برنامه در راستای سیاست های تربیتی و حمایتی سازمان زندان های کشور و تأکید رئیس سازمان زندان‌ها در راستای ترویج ورزش پهلوانی و زورخانه ای اجرا شد.

مظفر علی شایی بیان داشت: مراسم گلریزان با هدف کمک به آزادی برخی از زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد برگزار شد.

وی بر ترویج روحیه پهلوانی در همه فعالیت‌ های علمی، فرهنگی و ورزشی تاکید کرد و گفت: افتخار همه ما این است که منش و اخلاق پهلوانی را در جامعه گسترش دهیم.

به گزارش ایرنا، این آیین با اجرای حرکات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی با حضور مسوولان و خیرین برگزار شد.

برچسب‌ها ایلام آزادی زندانیان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام آزادی زندانیان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ایلام آزادی زندانیان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ورزش و جوانان زورخانه ای برگزار شد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان

رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان از آزادی شش زندانی جرائم غیرعمد در کاشان توسط هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدعلی اکبر جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی هیئات مذهبی شهرستان کاشان، اظهار داشت: یکی از اقدامات خداپسندانه هیئات مذهبی شهرستان کاشان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حضور فعالی دارند، افزود: هیئات مذهبی شهرستان کاشان از ابتدای سال تاکنون شش زندانی جرایم غیرعمد را به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان با بیان اینکه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط هیئات مذهبی این شهرستان به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود، ابراز داشت: هیئات مذهبی شهرستان کاشان علاوه بر برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در امورات فرهنگی نیز فعالیت بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های پیش رو و با آغاز ماه محرم و صفر فعالیت هیئات مذهبی شهرستان کاشان دوچندان می‌شود، گفت: کاشان بیش از یک هزار هیئت رسمی و غیررسمی دارد که در زمان‌هایی مختلف اقدامات فرهنگی مذهبی انجام می‌دهند.

جلال‌زاده با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در سایر اقدامات نظیر بسته‌های حمایتی، امدادرسانی در ایام کرونا و کمک به بخش درمان تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند، تصریح کرد: هیئات مذهبی شهرستان کاشان همواره در کنار مردم بوده و در حمایت از نیازمندان تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان