Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی شهریاری گفت: اگر مردم تغییری در توسعه سیستان و بلوچستان احساس نمی‌کنند، به عملکرد مدیران دستگاه ها برمی‌گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، روز گذشته انتشار خبری مبنی بر کاهش بودجه سیستان و بلوچستان، منجر به ایجاد شبهاتی شد.

در این خبر مجتبی یوسفی، عضو هیأت رئیسه مجلس و نماینده اهواز در صحن علنی مجلس گفته بود در بحث بودجه از آقای حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه انتظار داریم که شفافیت را دنبال کند چرا که شبهاتی مبنی بر کاهش اعتبار برخی استان‌ها همچون سیستان و بلوچستان و خوزستان به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
پیرامون این موضوع حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در نشستی با حضور معتمدین و جمعی از مردم، گفت: بودجه عمرانی در سیستان و بلوچستان، پس از خوزستان، بیشترین بودجه عمرانی در کشور است، ولی اینکه مردم تغییری در توسعه استان احساس نمی کنند به عملکرد مدیران دستگاه ها برمی گردد.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده ای به غلط از عملکرد مدیران ضعیف دفاع کرده و این امر باعث پسرفت استان می شود، افزود: با اشاره به فرامین رهبر انقلاب" نمایندگان در انتصابات مدیران دخالت نکنند"؛ متاسفانه عده ای در استان، دخالت که می کنند هیچ، وقتی به عملکرد ضعیف مدیری اعتراض می شود بلافاصله موضع گیری کرده و از مسیرهای غیراخلاقی برای دفاع از مدیر خاطی استفاده می کنند.

با فساد، بدون چشم پوشی باید برخورد شود

این نماینده مجلس به مدیریت برخی مدیران ضعیف از دولت قبل در استان اشاره و اضافه کرد: مدیرانی که عملکرد خوبی داشتند در هر دولتی که منصوب شده باشند مسیر خدمتشان روشن و پرافتخار است اما با ادامه فعالیت مدیران ضعیف مخالفیم.

وی در پاسخ به مطالبه یکی از حاضرین در خصوص برخورد جدی با مفسدان اقتصادی در استان که بودجه تخصیصی بر ای خدمت به مردم را به جیب می زنند، گفت: بنده قویا معتقدم که با فساد، بدون چشم پوشی باید برخورد شود، اما بعضا دربرخی نظارت ها هم شک و شبهه هایی وارد است.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بودجه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)

 محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان و ناحیه لخشک (شهرک شهریار) بازدید کرد.

 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه ساماندهی ۹۲ هکتار از اراضی حاشیه شهر زاهدان را به عهده دارد و تاکنون با اجرای طرح‌های عمرانی گوناگون، نسبت به بهسازی بافت مسکونی در این مناطق (اعم از لایروبی، خاکبرداری، زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی، جدول گذاری، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و کانال فاضلاب) اقدامات موثری داشته است.

 همچنین ۳۵۰۰ هکتار از اراضی ناحیه لخشک را در تملک دارد که با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی کشور، مطالعات ساخت مسکن و اسکان جمعیت با اولویت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آن آغاز شده است.

 اراضی ده هکتاری و ناحیه لخشک به دلیل مجاورت با شهر زاهدان، پتانسیل هدایت جمعیت سرریز شهر زاهدان را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند