Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:14:13 GMT

آموزش فروش بیشتر با کمترین هزینه + راز صاحبان کسب و کار

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۳۶۳۲

آموزش فروش بیشتر با کمترین هزینه + راز صاحبان کسب و کار

به‌محض اینکه صحبت از تبلیغات می‌شود اولین چیزی که به ذهن می‌رسد هزینه‌های گزاف با بازخوردهای پایین است. این هزینه‌ها به‌قدری سرسام‌آور است که اغلب صاحبان کسب و کار گارد بسته‌ای نسبت به تبلیغات دارند و به قول معروف عطای آن را به لقایش می‌بخشند؛ اما سرچشمه این طرز فکر چیست و چه افرادی از ایجاد این تصور در شما سود می‌کنند؟

تبلیغات سودمند یعنی چه؟

تبلیغات یعنی هر نوع فعالیتی که کسب و کار شما را در معرض دید قرار دهد و این مهم تنها محدود به داشتن بنر در میان اتوبان، پل‌های هوایی و یا آگهی در تلویزیون نیست بلکه این طرز فکر دقیقاً همان چیزی است که صاحبان کسب و کارهای بزرگ و رقبای شما برای بزرگ ماندن خود و کوچک نگه داشتن دیگران از آن استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا با در دسترس نبودن تبلیغات ارزان عملا قید آن را بزنید.
اما آیا واقعاً تبلیغات ارزان قیمتی وجود دارد که بازخورد بالایی داشته باشد؟

چرا کاربران عاشق خرید با تخفیف هستند؟

کد تخفیف این امکان را به کاربران و مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی می‌دهد که خرید خود را با تخفیف انجام بدهند و همین اتفاق حس لذت‌بخش و خاطره خوبی از آن خرید در ذهن کاربر ایجاد می‌کند. البته اینکه کاربران کد تخفیف شما را از میان صدها کد تخفیف پراکنده پیدا کنند کار چندان کار آسانی نیست!
اما باید چه کنیم تا کد تخفیف ما برای کاربران در دسترس باشد؟

کد تخفیف؛ معجزه‌ای پنهان برای فروش بیشتر

در میان تمام روش‌های تبلیغات، کد تخفیف ارزان‌ترین روش جذب مشتری است که بازخورد آن حیرت‌انگیز است. اگر صاحب یک کسب و کار هستید برای یک بار کد تخفیف به کاربران خود و دیگر افراد ارائه دهید.

برای بازخورد بیشتر، کجا باید کد تخفیف را قرار بدهیم؟

ارائه کد تخفیف در سایت خود، تنها کاربرانی که با سایت شما آشنا هستند را جذب می‌کند. در این میان شما حجم گسترده‌ای از کاربرانی که شما را نمی‌شناسند اما به دنبال خرید با تخفیف هستند را از دست می‌دهید. پس سایت یا پیج شما اگرچه گزینه خوبی برای ارائه تخفیف هست اما بهترین گزینه نیست!
اگر به دنبال بهترین گزینه می‌گردید، این مهم، حضور در یک سایتی است که تمرکز آن بر روی تبلیغات از طریق کد تخفیف باشد و در واقع یک خبرگزاری تخفیف باشد.

ارائه کد تخفیف به کاربران در یک پلتفرم کد تخفیف با کسب و کار شما چه می‌کند؟

این همان معجزه‌ای است که احتمالاً تا الآن از آن بی‌خبر بودید. ارائه تخفیف در ابتدا افرادی که با شما آشنا هستند اما برای خرید مجدد تمایلی ندارند را بازیابی می‌کند و فروش‌های از دست رفته را زنده می‌کند و سپس افرادی که با کسب و کار شما آشنایی ندارند را با برند، زمینه فعالیت و امکانات سایت شما آشنا می‌کند.

بهترین پلتفرم برای ثبت کد تخفیف صاحبان کسب و کار و دریافت جدیدترین کدهای تخفیف برای کاربران

اما هر سایت تخفیفی الزاماً کدهای مرغوبی به کاربران و بازخورد مناسبی به صاحبان کسب و کار نمی‌دهد. اگر به‌ دنبال ثبت کد کسب و کار خود روی یک سایت تخصصی تخفیف هستید، لازم است تا شما هم به تنها پلتفرمی که در آن امکان ثبت آنلاین کد تخفیف وجود دارد، بپیوندید!

تاپ کوپن چیست؟

تاپ کوپن بزرگترین و گسترده‌ترین سایت تخفیفی است که در حال حاضر با بیش از ۴۰۰ مجموعه همکاری دارد و به همین اندازه، کدهای متنوع بر روی این سایت دیده می‌شود.
از برجسته‌ترین کدهایی که در تاپ کوپن در اختیار عموم است می‌توان به کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ مارکت، اسنپ فود، خانومی، دیجی استایل، اکالا، آلین لند، باسلام، ایسام و... اشاره کرد.
کدهایی که در دسترس تمام کاربران هستند و روزانه چند هزار نفر از آن استفاده میکنند.

مزایای تاپ کوپن برای کاربران

ارائه جدیدترین کدهای تخفیف
ارائه بهترین فروشگاه‌های اینترنتی
امکان مقایسه فروشگاه‌های اینترنتی با حوزه فعالیت یکسان
رابط کاربری آسان
دریافت کد رایگان بدون نیاز به خرید اشتراک، ثبت ایمیل و یا شماره تلفن
داشتن اپلیکیشن گوشی تلفن همراه
امکان شناخت ارزان‌ترین فروشگاه‌های هر کسب و کار در مقالات بلاگ
ارائه خدمات پشتیبانی به‌صورت تماس تلفنی و واتساپ
و...

مزایای تاپ کوپن برای صاحبان کسب و کار

آشنایی کاربران با کسب و کار و حوزه فعالیت شما (برندینگ)
ایجاد یک درگاه فروش جداگانه
بازیابی فروش‌های از دست رفته
بهبود سئو سایت شما
خدماتی فراتر از کد تخفیف نظیر رپورتاژ آگهی و تبلیغات بنری
حضور در کنار برندهای معروف
افزایش بازدیدکنندگان سایت شما
ثبت آنلاین کد تخفیف
و...

چکیده:
در این مقاله راهکاری برای خرید بهینه به کاربران ارائه دادیم و همچنین دانستیم یکی از راه‌های خرید ارزان‌تر این است که قبل از نهایی کردن خرید حتماً کد تخفیف آن فروشگاه را در تاپ کوپن جستجو کنید.
همچنین راهکار تبلیغاتی ارزان اما پر بازخوردی برای فروش بیشتر صاحبان کسب و کار ارائه دادیم.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها اسنپ مارکت رپرتاژ آگهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسنپ مارکت رپرتاژ آگهی اسنپ مارکت رپرتاژ آگهی صاحبان کسب و کار کد تخفیف سایت شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا مبنی‌بر اینکه برنامه آموزش و پرورش برای عدم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان چیست، اظهار کرد: هدایت تحصیلی دانش‌آموزان یکی از ظریف‌ترین و مینیاتوری‌ترین اقدامات است که باید در آموزش و پرورش صورت بگیرد.

وی افزود: این کار در مقطع متوسطه اول با بهره‌گیری از توان مشاوره دقیق روان‌شناختی و تحصیلی در مدرسه انجام شود و به نیرو‌های کیفیت‌بخشی و مشاور در مدرسه وابستگی دارد. فرهادی ادامه داد: زمانی‌که یک انحراف در آمار می‌بینیم؛ در بخش‌های نرم‌افزاری و فکری دچار خطا هستیم و در امکانات مشکلی وجود ندارد. در دبیرستان‌ها امکاناتی که رشته‌های دیگر و دانش‌آموزان تحربی دارند، دانش‌آموزان ریاضی نیز بهره‌مند هستند.

انتخاب رشته تحصیلی ناظر بر بازار اشتغال است

سخنگوی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: نکته دوم ناظر بر بازار اشتغال است و نوع اطلاع‌رسانی برای مشاغل در کشور و تحقیقات صورت می‌گیرد. نهاد‌هایی که در آموزش و پرورش همکار هستند و در سند تحول برای آنها وظیفه‌ای تعیین شده، مراقب باشند که خلاف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اقدام نکنند و تبلیغات کاذب شکل بگیرد.

در میان فارغ‌التحصیلان هنرستانی کم‌ترین بیکاری را داریم

وی با اشاره به برنامه ششم و هفتم توسعه، اضافه کرد: در این برنامه قرار است دانش‌آموزان در رشته‌های فنی‌حرفه‌ای و کاردانش با یک ضریب بالای پنجاه درصد هدایت شوند و در میان فارغ‌التحصیلان هنرستانی کم‌ترین بیکاری را داریم؛ به عبارت دیگر، بیکار نداریم، زیرا دانش‌آموزان مهارت دارند.

فرهادی ادامه داد: بسیاری از دختران در رشته‌های کامپیوتر و طراحی و دوخت، هنری و صنایع دستی نه‌تنها بیکار نداریم، بلکه با افزایش بیشتر تقاضا در حرفه آموزش‌دیده روبرو هستند.

هنرستان‌ها برای همه رشته‌ها الگو موفقی هستند

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه هنرستان‌ها برای نه‌تنها برای رشته‌های ریاضی بلکه برای هنرستان‌ها الگوی موفقی است و باید به آنها مشاوره دقیقی ارائه دهیم، ابراز کرد: برای رشته ریاضی در آموزش و پرورش وظیفه مشاوره دقیق ارائه دهیم که ناظر بر استعداد‌های خدادادی و علایق است تا در این رشته تحصیل کنند.

وی در پایان افزود: رشته بنده ریاضی و فیزیک است و معتقد هستم مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است و باید این موضوع با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟