Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فورفورتو گزارشی درباره تیم ملی ایران منتشر کرده است

لیست نهایی تیم ملی ایران برای جام جهانی در ماه اکتبر اعلام می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از فورفورتو، ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است در ماه اکتبر مشخص شود. تیم ملی با قاطعیت به جام جهانی راه یافت و با هشت برد در ۱۰ بازی در صدر گروه مقدماتی خود قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این ششمین حضور ایران در جام جهانی خواهد بود. آنها هرگز از مرحله گروهی فراتر نرفته‌اند و امیدوارند امسال تاریخ‌ساز شوند.

فهرست ایران در آخرین اردوی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲:  

علیرضا بیرانوند (بوآویستا) حسین حسینی (استقلال) امیر عابدزاده (پونفرادینا) صادق محرمی (دیناموزاگرب) عارف غلامی (استقلال) میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن) حسین کنعانی زادگان (الاهلی) فرشاد فرجی (پرسپولیس) مجید حسینی (کایسری اسپور) امید نورافکن (سپاهان) دانیال اسماعیلی فر (سپاهان) احسان حاج صفی (آ.ا.ک آتن) سعید عزت اللهی (الغرافه) علیرضا جهانبخش (فاینورد) احمد نوراللهی (شباب الاهلی) میلاد سرلک (پرسپولیس) کمال کامیابی نیا (پرسپولیس) مهدی ترابی (پرسپولیس) امیرحسین حسین زاده (استقلال) علی قلی زاده (شارلوا) مهدی مهدی پور (استقلال) اللهیار صیادمنش (هال) سردار آزمون (بایرلورکوزن) ایران اجازه دارد چند بازیکن را به جام جهانی ۲۰۲۲ ببرد؟

ترکیب‌های جام جهانی معمولاً شامل ۲۳ بازیکن است و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۲ چنین باشد. تیم‌های برای آخرین دوره های کوپا آمریکا، قهرمانی اروپا و جام ملت های آفریقا مجاز بودند این تعداد بازیکن را ببرند. صحبت‌هایی مبنی بر اینکه فیفا می‌تواند فهرست ۲۶ نفره برای جام جهانی آینده را تایید کند، وجود دارد اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

حضور چه بازیکنانی در جام جهانی در ایران تقریبا قطعی است؟

سردار آزمون ملقب به مسی ایرانی تا زمانی که مصدوم نباشد، تضمینی برای حضور در جام جهانی دارد. مهاجم بایرلورکوزن ستاره تیم ایران است که در ۶۲ بازی برای کشورش ۴۰ گل به ثمر رسانده است.

احسان حاج صفی از آ.ا.ک آتن، کاپیتان و باتجربه ترین بازیکن ایران است. او برای تیم دراگان اسکوچیچ در جام جهانی ۲۰۲۲ حیاتی خواهد بود، جایی که آنها در یک گروه در کنار انگلیس، ایالات متحده آمریکا و یکی از تیم‌های اوکراین، اسکاتلند یا ولز قرار گرفته اند.

یکی دیگر از بازیکنان اصلی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان اول ایران است. این بازیکن ۲۹ ساله فوتبال باشگاهی خود را برای بوآویستا بازی می کند و در ماه نوامبر درون دروازه ایران خواهد بود. در آن سوی میدان، کریم انصاری فرد، مهاجم آ.ا.ک آتن با وجود از دست دادن دیدارهای مقدماتی اخیر به دلیل مصدومیت، دعوت خواهد شد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت علی پروین: پرویز قلیچ خانی و ناصر محمدخانی را هیچ وقت فراموش نمی کنم اولین حضور نساجی و آلومینیوم در فینال جام حذفی؛ کدام تیم به اولین قهرمانی اش می رسد؟ سیمونه اینزاگی: ابتدا می گفتند ما مدعی اصلی اسکودتو هستیم و بعد کاملا ما را خط زدند روی کین: این منچستریونایتدی نیست که برایش بازی کردم؛ شرایط غم انگیز است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی ۲۰۲۲ جام جهانی ملی ایران آ ا ک آتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک