Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی علیه پیامبر مکرم اسلام(ص) گفت: ما از همان دهه شصت شاهد ابراز مخالفت‌هایی از سوی فائزه هاشمی در قبال نظام بودیم و متأسفانه رأفت نظام در قبال این گونه افراد باعث پررو شدن آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فائزه هاشمی و افرادی مانند آن امروز گستاخی را به حدی رسانده‌اند که به مقدسات ما نیز توهین می‌کنند و به نظر من صبر انقلابی در قبال این افراد کنار گذاشته شود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: فائزه هاشمی در دوره حیات پدرش به خاطر حمایت‌هایی که از جانب پدرش از وی می‌شد، با سوء استفاده از این حمایت‌ها به رفتارها و مواضعش علیه نظام ادامه می‌داد و بعد از فوت پدرش نیز به خاطر صبر انقلابی نظام دست از کارهایش برنداشته است.

سبزی خاطرنشان کرد: صبر انقلابی و رأفت اسلامی نظام در قبال این گونه افراد هم حد و اندازه‌ای دارد و باید دادستان و دستگاه اطلاعاتی برخورد لازم را با فائزه هاشمی به خاطر اهانتش به مقدسات داشته باشند تا درس عبرتی برای دیگران هم باشد.

وی افزود: افرادی مثل فائزه هاشمی تنها نیستند و افراد و نوچه‌هایی را هم اطراف خود دارند که اگر با اظهارات فائزه هاشمی صورت نگیرد، فردا این افراد کوچک هم به خود اجازه خواهند داد تا به اسلام و انقلاب توهین کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: خانواده هاشمی یک باره به اموالی رسیدند و از همان ابتدا هم به خاطر خوی اشرافی و خودبرتربینی که داشتند خود را همه‌کاره انقلاب می‌دانستند و امروز که دستشان از مناصب در کشور کوتاه شده به خود اجازه می‌دهند که علیه نظام، انقلاب و اسلام هر اظهارنظری داشته باشند.

فائزه هاشمی در ویدئویی که اخیرا از وی منتشر شده، عنوان می‌کند که پیامبر اسلام(ص) اقتصاد نمی‌دانست؛ چراکه اگر از مسائل اقتصادی اطلاع داشت، سرمایه حضرت خدیجه را حیف و میل نمی‌کرد.

کد خبر 671436 برچسب‌ها فائزه هاشمی خبر ویژه هاشمی رفسنجانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فائزه هاشمی خبر ویژه هاشمی رفسنجانی فائزه هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟

 دستیار سابق مورینیو بعد از گرویدن به دین اسلام عضوی از یک خانواده ایرانی شد.

به گزارش تسنیم، وقتی مورایس در اروپا زندگی می‌کرد بر اثر تصادف شدید به کما می‌رود و پس از بهبودی نوع نگاهش به زندگی کمی متفاوت می‌شود.

گذر ایام و مسیر زندگی حرفه‌ای طوری پیش رفت که او به ایران آمد و هدایت تیم سپاهان را به‌عهده گرفت. سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از یک فصل و نیم حضور در این تیم، حدود دو ماه قبل به باشگاه اصفهانی مراجعه کرد و اذعان داشت که قصد دارد مسلمان شود‌.

بعد از مراجعه دستیار سابق مورینیو به باشگاه سپاهان برای مسلمان شدن، از طرف این باشگاه عرف و قانون در ایران و کلّیت دین اسلام برای او توضیح داده شد‌. در ادامه در محضر یکی از علما شرعاً به دین اسلام گروید و شیعه شد.

در فرایندی دوماهه هم یک وکیل کارهای مربوط به امورات دینی مورایس را دنبال می‌کرد،
این در حالی است که مربی پرتغالی به دختری ایرانی هم علاقه‌مند شده است، گویا در این مدت کارهای مراسم ازدواج خود را هم به انجام رسانده است تا به‌صورت رسمی و قانونی عضوی از یک خانواده ایرانی باشد. او دیروز (جمعه) در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی هم اعلام کرد عضوی از یک خانواده ایرانی شده است.

به‌موازات این اقدامات یک مشاور مذهبی متبحر و با آشنایی کامل به زبان انگلیسی کنار مورایس فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سؤالات او را به‌عهده دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش رسانه پرتغالی به شکست سپاهان مقابل پیکان مورایس: آسیب زدن به سپاهان هدف رقبا بود

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • اجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس