Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:08:44 GMT

،معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۳۳۴۱

،معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان معرفی شد

استاندار همدان گفت: با پیشنهاد و موافقت وزیر کشور، حسن رضانیا به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علی رضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در جلسه هماهنگی، برنامه ریزی و طرح مباحث و موارد مرتبط با مجموعه وزارت راه و شهرسازی استان، گفت: با پیشنهاد و موافقت وزیر کشور، حسن رضانیا به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان معرفی شد

وی بیان کرد:در زمینه رشد و توسعه، شاخص‌ها و آمارهای استان باید واقعی‌سازی شوند و نرخ جمعیت، آمار اشتغال و دیگر شاخص‌های استان واقعی نبوده و باید در راستای واقعی سازی آمار اقدام جدی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 قاسمی فرزاد تصریح کرد :در زمینه مسکن توجه جدی به شعار سال مبنی بر تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین شو و سهم استان در طرح نهضت ملی مسکن 100 هزار واحد مسکونی است که در این راستا برای استان 1100 هکتار زمین تأمین شد. 

 وی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن، توجه به زیر ساخت‌ها به ویژه آب بسیار مهم است و انتظارات دولت و توقعات مردم در سایه همراهی و همدلی باید انجام شود. 

 وی با اشاره به اینکه با تمام توان کارهای استان را پیش خواهیم برد، گفت: مدیران کل نیز با اهداف و برنامه دولت و تأسی از بیانات رهبری پای کار بایستند و سایه نشینی و نشستن پشت میز توسط مدیران، منفعتی برای استان ندارد.

نماینده مردم همدان در مجلس: باید به لحاظ استانی آسیب‌شناسی فرهنگی داشته باشیمامام جمعه همدان: مردم در شرایط سخت اقتصادی ‌کشور ‌دست نیازمندان را بگیرند‌معاون وزیر ارشاد در همدان: جابه‌جایی مدیران لزوماً ناهی توانمندی افراد نیست

 قاسمی فرزاد افزود: مدیران باید در این دولت به صورت جهادی در اقدام و عمل حضور پیدا کرده و مشی آن‌ها انقلابی باشد وتعارف نداریم، با مدیرانی که از برنامه‌های در نظر گرفته شده عقب بمانند، قطع همکاری خواهد شد. 

 وی بیان داشت: نگاه‌ها در تهیه طرح‌های جامع و تفصیلی استان، باید آینده‌نگر، انسان محور و در راستای حفظ کرامت انسانی باشد و در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت و سازها با رویکرد فرهنگ ایرانی اسلامی انجام شود.

 قاسمی فرزاد بابیان اینکه در انجام طرح نهضت ملی مسکن به عنوان بافت جدید، باید به گونه‌ای اقدام شود که شایسته دارالمؤمنین باشد گفت: بنابراین نهایت دقت و رعایت لحاظ شود و کرامت انسانی در طرح نهضت ملی مسکن، حفظ شودو در انجام و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، دقت و کیفیت در‌ اولویت باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه امیدواریم ایستگاه راه‌آهن شهرستان فامنین، در دهه فجر افتتاح شود گفت: احداث بزرگ‌راه همدان به غار علیصدر پیگیری می‌شودو با توجه به کمبود منابع آبی استان در زمینه کشاورزی، ضرورت دارد از ظرفیتِ صنعت توریسم استفاده شود. 

 قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه با توجه به ظرفیت‌های استان در‌ زمینه گردشگری و جذب توریسم، تأمین زیرساخت‌های مناسب در دستور‌کار قرار گیرد افزود: زمینه انجام و اجرایی شدن بزرگ‌راه ساوه_همدان به فامنین فراهم شود. 

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح نهضت ملی مسکن قاسمی فرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند

آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران پرند  در گفتگو با بیان اینکه  هدف دولت آن است که آن بخش از مردم که صاحب مسکن نیستند را خانه دار کنند و با توجه به آنکه این روش و اقدامات برای دولت گران تمام می شود بنابراین تمامی اهداف دولت آن است که در اجرای این طرح سوداگران  مسکن را حذف و مسکن در اختیار متقاضیان واقعی قرار گیرد افزود: در ین طرح با توجه به آنکه قیمت زمین برای متقاضیان حذف می شود بنابراین تمام تلاش بر این اساس است که مسکن در اختیار متقاضیان واقعی قرار گیرد .

وی افزود: متقاضیانی که در این طرح ثبت نام کرده اند در حال حاضر هیچ قرارداد مشخصی در دست ندارند و تنها در اولویت تخصیص پروژه قرار گرفته اند و اگر متقاضیان در طول روند اجرای پروژه امکان تامین منابع مالی خود رانداشته باشند ناچار مجبور به جابه جایی و یا حذف متقاضیان هستیم بنابراین خرید وفروش  امتیاز پروژه های نهضت ملی مسکن ممنوع است.

صیادی بیان کرد: خرید وفروش امتیازهای نهضت ملی مسکن  کار اشتباهی است و به هیچ عنوان متقاضیان این اقدام را انجام ندهند و اگر قصد انجام این اقدام را داشته باشند برای سایر پروژه های مسکونی تنها از طریق قانون پیش فروش مسکن انجام دهند که برای این اقدام هم  تشریفات خاص خود را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟