Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@22:24:15 GMT

معاون بایدن و مدیر فیس بوک در فهرست تحریم روسیه

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۶۹۸۷

معاون بایدن و مدیر فیس بوک در فهرست تحریم روسیه

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از فوربس، لیست تحریمی عجیب و غریب شامل چند روزنامه نگار آمریکایی نیز می‌شود.

البته بعید است این فهرست تاثیرگذار باشد و بیشتر با هدف انتقام‌جویی علیه آمریکا و متحدانش طراحی شده است.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد 29 آمریکایی حق ورود به روسیه را نخواهند داشت و هرگونه دارایی آنها مسدود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرملین 15 مارس گذشته بایدن،پسرش هانتر و هیلاری کلینتون را تحریم کرده بود.

جرج استفانوپولوس روزنامه‌نگار ABC، بیانا گولودریگا خبرنگار در سی ان ان، دیوید ایپناتیوس و رابرت کاگان از واشنگتن پست، کوین روثراک روزنامه نگار Meduza، رایان روسلانسکی مدیر لینکدین، رونالد کلین مدیر کارکنان کاخ سفید، کربی سخنگوی کاخ سفید، کاتلین هیکس معاون وزیر دفاع؛ از جمله افراد تحریم شده هستند.

5656

کد خبر 1624242

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اوکراین حمله روسیه به اوکراین تحریم ایالات متحده آمریکا کرملین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند

آفتاب‌‌نیوز :

کاخ سفید اعلام کرد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه امروز یکشنبه تلفنی گفتگو کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در بیانیه کاخ سفید آمده که بایدن در این مکالمه تلفنی بر پایبندی کامل آمریکا به حمایت از امنیت رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

بایدن همچنین بر ضرروت افزایش ورود کمک‌ها به غزه با هماهنگی نهاد‌های فعال در زمینه بشردوستانه تاکید کرده است.

کاخ سفید تاکید کرد که بایدن و نتانیاهو در مورد عملیات نظامی در رفح گفتگو کردند و بایدن بار دیگر بر موضع صریح خود در این زمینه تاکید کرده است.

در بیانیه کاخ سفید آمده که بایدن و نتانیاهو در مورد افزایش کمک‌ها به غزه و آمادگی برای بازگشایی گذرگاه‌های شمالی از این هفته گفتگو کردند.

مذاکرات جاری برای دستیابی به توافق آتش‌بس و مبادله اسرا از درگیری محور‌های گفت و گوی بایدن و نتانیاهو بوده است.

از سوی دیگر، «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) در اقدامی عوام فریبانه با به تصویر کشیدن یکی از آزادشدگان از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی ادعا کرد: تا زمانی که همه گروگان‌ها (اسیران) مانند «ابیگل» (Abigail) که توسط (مقاومت اسلامی فلسطین) حماس از خانواده‌های خود جدا و نگهداری شده‌اند، به آغوش خانواده‌های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت!

رئیس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن شرایط طاقت فرسای هزاران اسیر مظلوم فلسطینی در بند اشغالگران قدس در این خصوص مدعی شد: به آن‌ها قول می‌دهم. به خانواده‌های آن‌ها قول می‌دهم.

از سوی دیگر، «جان کربی» هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اِی بی سی اعلام کرد که اشغالگران قدس پیش از آغاز حمله به رفح دیدگاه‌ها و نگرانی‌های واشنگتن را دریافت خواهد کرد.

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در این گفتگوی تلویزیونی ادامه داد: آن‌ها به ما اطمینان داده‌اند که تا وقتی درباره چشم انداز‌ها و نگرانی‌های خود گفتگو نکرده‌ایم، به رفح حمله نکنند.

«جان کربی» در این مصاحبه اضافه کرد که «در صدر برنامه سفر آتی بلینکن (وزیر خارجه آمریکا)» به منطقه، «تلاش برای حصول آتش بس موقت ۶ هفته‌ای ادامه خواهد داشت».

این مقام آمریکایی در ادامه افزود که در صورت موافقت حماس با توافق تبادل اسرا، ممکن است این آتش بس برقرار شده و طرح حمله نظامی به رفح منتفی اعلام شود.

رویترز پیشتر اعلام کرده بود که وزیر امور خارجه آمریکا قرار است طی سفری دو روز به عربستان با شرکت در نشست اقتصادی به میزبانی ریاض با شرکای منطقه‌ای خود درباره تحولات منطقه و آتش بس در غزه رایزنی کند.

وزارت خارجه آمریکا دیروز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور در یک سفر دو روزه طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری به عربستان سعودی سفر خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که قرار است وزیر امور خارجه آمریکا در سقر دو روزه قریب الوقوع به عربستان سعودی طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری با شرکت در نشستی با شرکای منطقه‌ای خود مسئله آتش بس در نوار غزه و مذاکرات بر سر آزادی اسرای اسرائیلی را از نزدیک رایزنی و بررسی کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر