Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء از کمبود لکوموتیو در شبکه ریلی خبر داد و گفت: حمل‌ونقل ریلی سهم ۹.۸ درصدی از جابجایی مسافر دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ناصر بختیاری در بازدید وزیر کار از مجموعه رجا با اشاره به چالش‌ها و مشکلات این شرکت، اظهار کرد: حمل‌ونقل ریلی سهم  9.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 درصدی از جابه‌جایی مسافر را دارد که 4.4 درصد از این میزان توسط رجا انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که قطارهای رجا به 21 استان کشور تردد دارد به کمبود لکوموتیو در شبکه ریلی به عنوان نیروی کشش اشاره کرد و افزود: تعداد کل ناوگان رجا نزدیک به 1077 واگن اعم از مسافری، خدماتی و خودکشش است.

وی تعیین تکلیف و مشخص شدن وظایف حاکمیتی و تصدی‌گری در راه‌آهن به عنوان یک نهاد دولتی در صنعت ریلی را از مهمترین نیازمندی‌ها و ضرورت‌های این حوزه اعلام کرد و ادامه داد:‌ با توجه به تغییر اساسنامه شرکت و امکان ورود به حوزه باری باید موافقت راه‌آهن را نیز در این خصوص اخذ کنیم یا اینکه شرکت ریلی باری را در زیرمجموعه رجا تشکیل دهیم.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا یادآور شد: اصلاح برنامه‌ریزی مسیر واگن‌ها و متعاقب آن استفاده از واگن‌های نوسازی شده و نو برای برخی مسیرها، نهایتاً منجر به ثبت رکورد درآمدی روزانه شرکت ‌رجا از ابتدای تأسیس در نوروز سال 1401 شد؛ این مهم با دستیابی به درآمدی بیش از 4 میلیارد و 100 میلیون تومان در تاریخ‌های 5 و 6 فروردین‌ماه تحقق یافت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم

یک قطار باری حامل بنزین و پروپان در مرز دو ایالت آریزونا و نیومکزیکو از ریل خارج شد و آتش گرفت. 

آسوشیتدپرس گزارش داد این حادثه بعد از ظهر روز جمعه ۲۶ آوریل در منطقه لوپتون رخ داد. هیچ گزارشی از تلفات حادثه وجود ندارد. با این حال با توجه به شدت بحران احتمال کشته یا زخمی شدن عده‌ای وجود دارد.

به گفته پلیس محلی، در مجموع شش واگن در آتش سوخت. این انفجار تردد در بزرگراه بین ایالتی که یک مسیر کلیدی برای تردد بار است، محدود کرد.

لنا کنت، سخنگوی راه‌آهن BNSF گفت که کارکنان این شرکت در محل حضور دارند و در حال جمع آوری بقایای واگن‌های سوخته هستند. 

علت خروج از ریل در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • راه آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است؛ افغانستان به دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است/ افغانستان به‌دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • کنسرسیوم هنوز تشریفات گمرکی قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران را انجام نداده است
  • کنسرسیوم «توسعه ریلی افغانستان» ترانزیت را از مجاری قانونی پیگیری کند
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه توقیف شد / کنسرسیوم توسعه ریلی: کارکنان راه آهن در اقدامی عجیب لکوموتیو را از قطار جدا کرده و آن را با خود بردند
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد!