Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-شب زنده‌‌داران و بیداردلان در شب سرنوشت و تقدیر، از همان ساعت‌های ابتدایی شب خود را به حرم مطهر امام مهربانی‌ها رساندند و با سر دادن نوای "الغوث، الغوث، خلصنا من‌النار یا رب" و " العفو العفو" از درگاه ایزد منان طلب آمرزش و مغفرت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، زائران حرم مطهر رضوی  همزمان با شب احیای بیست و یکم، بهتر از هر ساعت و لحظه‌ای دریافتند که پروردگار در  شب قدر، آسان می‌بخشد و به سادگی قبول توبه می‌کند و بیش از هر زمان دیگر دعاها را مستجاب و رحمت و مغفرت خود را به حراج می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

ازدحام جمعیت به‌گونه ای بود که با وجود بارش شدید  رحمت الهی، علاوه بر صحن و سرای حرم مطهر رضوی، تمام خیابان‌های منتهی به آستان ثامن الحجج(ع) مملو از جمعیت بود و تک تک زائران با چشم‌های گریان، دست نیاز به آسمان بلند کرده  و با نوای ملکوتی بک یا الله از خداوند رحمان و رحیم مغفرت و آمرزش گناهانشان را طلب می‌کردند.

بر لب تک تک زائران زمزمه رضا رضا جاری بود و دل‌های شکسته زائران در بارش شدید باران رحمت الهی این گونه نجوا می‌کرد: یا امام رئوف در این شب تقدیر و سرنوشت، در این شب قدر،همه دستان تهی‌مان را دخیل پنجره فولادت بستیم، آقا جان درست است آداب زیارت را بلد نیستیم اما تو مهربان تر از آنی که  هیچکس را در این شب عزیز نا امید نکنی ...

مراسم احیای شب 21 ماه مبارک رمضان در حرم هلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار شد + تصویرندای "الهی العفو" قمی‌ها در صحن و سرای حضرت معصومه(س) طنین انداز شدمراسم دومین شب پرفضیلت قدر در حرم مطهر رضوی برگزار شد

 دقایق سرنوشت ساز احیای بیست و یکم دیگر تکرار نمی‏‌شود، گوشه ای از صحن، دست‏هایمان  را باز کردیم و مطمئن بودیم در حالی که نوای الغوث الغوث را با چشم‌های گریان زمزمه می‌کردیم سخاوت خداوند را لمس خواهیم کرد آن هم در زیر بارش شدید باران که خود رحمت العالمین است.

 شب احیای بیست و یکم، حرم مطهر رضوی پر از اشارات خدا بود امید که در این شب‌ها دلهایمان روانه آسمان شود و خدایی شویم...

انتهای پیام/281/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره گنجینه‌ های موزه مرکزی آستان قدس رضوی گفت: بیش از ۷۰ هزار زائر و مجاور در فروردین امسال از موزه‌ های حرم مطهر رضوی دیدن کردند.   عبدالحسین ملک‌ جعفریان امروز در گفت‌ و گو با خبرنگاران افزود: تعداد افرادی که در این مدت از موزه های حرم رضوی بازدید کردند، ۱۱ هزار نفر بیشتر از فروردین پارسال بوده است.   وی بیان کرد: بیشترین آمار بازدیدکنندگان مربوط به موزه مرکزی حرم مطهر رضوی و به تعداد ۶۳ هزار و ۶۵ نفر است.   رییس اداره گنجینه‌ های موزه مرکزی آستان قدس رضوی ادامه داد: در این مدت پنج هزار و ۷۹۱ نفر نیز از موزه قرآن کریم و ۸۶۴ نفر از موزه مردم شناسی دیدن کرده‌ اند.   ملک جعفریان اظهار کرد: یک هزار بازدید کننده خارجی نیز از ملیت‌ های مختلف، آسیایی، آفریقایی و اروپایی نیز از این مجموعه بازدید به عمل آورده‌ اند.   موزه‌ های آستان قدس با ۱۷ گنجینه متنوع در فضایی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع در چهار ساختمان مستقر هستند. اشیای به نمایش درآمده شامل حدود ۹ هزار اثر تاریخی، فرهنگی و هنری دربردارنده آثار تاریخی حرم مطهر و میراث آستان قدس رضوی، اشیای وقفی و اهدا شده و نیز اشیای خریداری شده برای تکمیل مجموعه‌ ها است.   ساختمان موزه مرکزی در صحن کوثر حرم مطهر، دارای حدود هفت هزار و ۸۷۵ متر مربع فضای نمایشی در چهار طبقه است که طبقه زیرین، طبقه همکف، طبقه اول و طبقه دوم، شامل موزه تاریخ حرم رضوی و گنجینه ‎های سکه، تمبر، اسکناس، هنرهای تجسمی، آبزیان، نجوم، ساعت، مدال، سلاح و ظروف است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • (تصاویر) احیای سنت گلاب گیری حرم رضوی در باغ دولت‌آباد یزد
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟