Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@04:51:01 GMT

آموزش ایجاد و افتتاح حساب در پرفکت مانی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۰۳۱۶

آموزش ایجاد و افتتاح حساب در پرفکت مانی

از آنجا که سایت پرفکت مانی برای ورود کاربران با IP های ایران هیچ محدودیتی قائل نشده است، این پلتفرم مالی در میان ایرانیان عزیز بسیار محبوب می باشد؛ همچنین به دلیل اینکه از زبان فارسی نیز در این وب سایت پشتیبانی می شود، کار با آن بسیار راحت و سریع می باشد. از این رو ساخت حساب پرفکت مانی توسط خود کاربران نیز قابل انجام است و اگر شما دوست عزیز قصد دارید برای خود یک حساب پرفکت مانی بسازید، با ما در مقاله ی آموزش ساخت حساب پرفکت مانی همراه شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با نحوه ثبت نام در پرفکت مانی

پرفکت مانی در بیشتر سایت های معتبر خارجی و وب سایت های فروشگاهی از اعتبار بالایی برخوردار است به طوری که شما درگاه پرداخت با پرفکت مانی را در بسیاری از این سایت ها مشاهده خواهید کرد. به همین دلیل تمایل برای ایجاد حساب پرفکت مانی در ایران بسیار زیاد است. اولین و مهم ترین نکته ای که برای افتتاح اکانت در پرفکت مانی باید بدانید این است که به هیچ عنوان از مدارک جعلی جهت ایجاد اکانت پرفکت مانی استفاده نکنید. چرا که در این صورت، نقل و انتقالات ارزی خود را در معرض ریسک بالایی قرار می دهید.

آموزش ساخت حساب پرفکت مانی

در این بخش از مقاله، ما به صورت گام به گام شما را با مراحل افتتاح پرفکت مانی آشنا خواهیم کرد. شما هم می توانید همراه با ما این مراحل را انجام دهید.

مرحله اول: در اولین مرحله از آموزش ساخت حساب پرفکت مانی لازم است به وب سایت رسمی پرفکت مانی وارد شوید؛ پس از آن جهت سهولت در انجام مراحل ساخت پرفکت مانی، می توانید مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، زبان فارسی را انتخاب نمائید.

مرحله دوم: در این مرحله برای ثبت نام در پرفکت مانی، دکمه sign up را کلیک نمائید و در صورتی که سایت را به زبان فارسی تغییر داده اید، گزینه "ساخت یک حساب" را انتخاب نمائید.

مرحله سوم: در مرحله سوم از مراحل آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی، مطابق تصویری که مشاهده می کنید، لازم است اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمائید. در انتها پس از وارد نمودن کد امنیتی و تیک زدن "من با شرایط و ضوابط موافقم" ، گزینه ثبت نام را انتخاب نمائید. پس از تکمیل این مرحله، یک ایمیل برای شما ارسال می شود به آدرس ایمیلی که در زمان ثبت نام وارد کرده اید.

مرحله چهارم: ایمیلی که از سوی شرکت پرفکت مانی دریافت کرده اید را باز نمائید. این ایمیل حاوی آی دی شما می باشد که می توانید از طریق آن به حساب پرفکت مان تان وارد شوید. دوستان توصیه ما به شما این است که آیدی تان را در یک مکان امن یادداشت نمائیدکه در مراحل بعدی برای ورود به حساب کاربری خود با مشکل مواجه نشوید.

و در این مرحله ساخت پرفکت مانی به پایان رسید و شما می توانید وارد اکانت خود بشوید.

نحوه ورود به حساب پرفکت مانی

حال که با نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی آشنا شدید، در این بخش از مقاله به شما نحوه ورود به اکانت پرفکت مانی را آموزش خواهیم داد. همچنان همراه ما باشید.

جهت ورود به حساب پرفکت مانی، این بار بعد از ورود به سایت پرفکت مانی، گزینه "وارد" یا Sign in را انتخاب نمائید و در باکس های که در تصویر زیر مشاهده می کنید، آی دی که از طریق ایمیل از سوی پرفکت مانی دریافت کردید را همراه با پسوردی که زمان ثبت نام ایجاد کردید، وارد نمائید. سپس عدد چرخشی را وارد کرده و گزینه "موافقت" را انتخاب نمائید و وارد اکانت خود شوید.

افتتاح حساب پرفکت مانی توسط شرکت های خدمات ارزی

دوست عزیز، با وجودی که شما را با طرز ساخت پرفکت مانی آشنا کردیم تا خودتان بتوانید یک اکانت پرفکت مانی برای خود ایجاد کنید، چنانچه مایل به انجام این کار نباشید، می توانید ساخت اکانت پرفکت مانی را به شرکت های ارزی بسپارید.

پس از ساخت حساب پرفکت مانی و وریفای نمودن آن، برای نقل و انتقالات ارزی، خرید با پرفکت مانی و ... لازم است که حساب خود را شارژ نمائید که این شرکت ها نیز این کار را برای شم انجام میدهند.

سخن آخر

در این مقاله با آموزش ساخت حساب پرفکت مانی، سعی کردیم به شما عزیزان بیاموزیم که چگونه خودتان حساب پرفکت مانی بسازید. حال که با نحوه ثبت نام در پرفکت مانی آشنا شدید، دیگر برای داشتن یک حساب بین المللی با مشکل مواجه نخواهید شد.

امید است از مقاله ی آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی بهره کافی برده باشید؛ دوستان عزیز، چنانچه در هر کدام از مراحل آموزش نحوه ساخت پرفکت مانی با مشکل مواجه شدید، سوال یا مشکل خود را با ما در میان بگذارید. مشاوران ما در تیم تراپی با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخگو هستند. لطفا با ما درتماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

منبع: تراپی

منبع: فردا

کلیدواژه: پرفکت مانی انتخاب نمائید پرفکت مانی پرفکت مانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق بین در مورد سرانجام ساخت آزادراه شهید شوشتری و رایزنی با محیط زیست برای اجرای فاز دو این آزاد راه، گفت: برای ساخت فاز اول بخش زیادی از معارضین پروژه رفع شده است و به صورت جزئی کماکان معارض مانده؛ اما تأثیر چندانی بر روند اجرای پروژه نمی‌گذارند.

او با بیان اینکه تمام جبهه‌های کاری پروژه ساخت آزادراه شهید شوشتری فعال است، اظهار کرد: امسال فاز اول این آزادراه را به عنوان یک پروژه اثرگذار در جریان بهبود ترافیک تقدیم مردم خواهیم کرد؛ البته اتصال آزادراه به بزرگراه هجرت نیز باید انجام شود و این پروژه نیز آغاز شده است و امید است تا پایان سال این پروژه تکمیل شود.

حق بین در مورد سرانجام نامه شهرداری تهران به سازمان محیط زیست برای عبور تونلی از زیر جنگل‌های سرخه حصار نیز افزود: متأسفانه هنوز بازخوردی در این زمینه از سوی سازمان دریافت نکردیم؛ اما در بازدید نوروزی، خدمت رئیس جمهور این موضوع را عرض کردم که امید است ایشان نیز تأکیدی کنند تا مسئله فاز دوم آزادراه شوشتری حل شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد اثرگذاری که ساخت این آزادراه بر روی جریان ترافیکی تهران خواهد داشت، گفت: پروژه شهید شوشتری یک پروژه ملی است؛ چراکه تهران به دلیل اختلاف ارتفاعی ۹۰۰ متری که از شمالی‌ترین نقطه شهر تا جنوبی ترین نقطه شهر دارد و همچنین شرایط توپوگرافی خاصی که دارد؛ این امکان را نمی‌دهد که در شمالی‌ترین نقطه تهران که شاهد کوه‌ها و ناهمواری‌هایی هستیم، کمربندی شمالی را به راحتی اجرا کنیم و این درحالی است که ما در تهران کمربندی غربی و جنوبی داریم؛ اما فاقد کمربندی شرقی هستیم و کارکرد شوشتری به عنوان کمربندی شرق تهران است.

او تأکید کرد: بسیاری از خودروهای سنگین و سبک برای این که از جنوب تهران به استان های شمالی بروند از شرق تهران طی مسیر می کنند و چون مسیری کمربندی ندارند، از بزرگراه بسیج استفاده می‌کنند که سبب استهلاک معابر و همچنین ترافیک بسیار سنگین و ایجاد آلودگی می‌شود. بنابراین احداث این بزرگراه از ضروریات شهر تهران است.

حق بین ادامه داد: با احداث این پروژه حدود یک و نیم درصد از ترافیک کل شهر تهران کاهش می‌یابد و در منطقه شرق حدودا پنج درصد ترافیک را کاهش می‌دهد و یک روان سازی مناسبی برای بزرگراه بسیج و کل شبکه دربر خواهد داشت و موجب رضایتمندی شهروندان، کاهش آلودگی، کاهش مصرف سوخت و موضوعات دیگر می شود و به همین دلیل ضرورت دارد این پروژه به سرعت احداث شود.

کد خبر 847208 منبع: ایسنا برچسب‌ها ترافیک - شهری بزرگراه تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند