Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت لبنان در پی غرق شدن قایق پناهجویان که تاکنون ۸ کشته و تعدادی مفقودی داشته، فردا - دوشنبه - را به عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، شبکه تلویزیونی الجدید امروز (یک شنبه) اعلام کرد که نخست وزیر لبنان فردا را عزای عمومی اعلام کرد.
" نجیب میقاتی" نخست وزیر لبنان همچنین با پیگیری این حادثه خواستار بسیج مراجع مربوطه برای نجات سرنشینان قایق حادثه دیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیشتر، رئیس جمهوری لبنان خواستار اقدام مقام‌های قضایی و نظامی این کشور در خصوص حادثه واژگونی قایق حامل پناهجویان در آب‌های نزدیک طرابلس شد.
از زمان اعلام این حادثه، "میشل عون" جزئیات غرق شدن قایق حامل پناهجویان در طرابلس، عملیات نجات و ارائه خدمات درمانی به آنها را پیگیری می کند.
وی از مقام‌های قضایی و نظامی لبنان خواست، شرایطی را که منجر به واژگونی قایق شد، بررسی کنند.
سازمان صلیب سرخ شنبه شب گزارش داد که یک قایق حامل ۶۰ پناهجو در آب‌های نزدیک شهر طرابلس در شمال لبنان غرق شده است. به نقل از رسانه ها، ۴۶ تن از سرنشینان این قایق تا این ساعت نجات پیدا کرده اند.
اسکای نیوز ساعاتی پیش از پیدا شدن جسد ۹ سرنشین این قایق از جمله چند کودک و نوجوان خبر داد. سرنشینان احتمالی این قایق ۶۰ نفر اعلام شده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لبنان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن ضمن بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر طی یک هفته گذشته به ۱۳ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رسیدگی کردند، ابراز داشت: از بین این حوادث ۱۱ مورد واژگونی خودرو، یک مورد تصادف خودروها و یک مورد دیگر انحراف خودرو از جاده بوده است.

وی ضمن بیان اینکه بیشترین تعداد مجروحان در حوادث واژگونی مربوط به پژو ۴۰۵ کیلومتر ۱۵ محور میامی_شاهرود بوده است، افزود: این حادثه چهار مصدوم برجای گذاشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تصادف پژو ۲۰۷ با خودرو آردی کیلومتر ۷۴ محور دامغان_سمنان دیگر حادثه مهم رانندگی استان بود، ابراز داشت: این حادثه منجر به مصدومیت چهار نفر شده است.

درخشان ضمن بیان اینکه انحراف سمند و برخورد آن با تپه کیلومتر ۱۶ محور آرادان_سرخه دیگر حادثه مهم رانندگی را رقم زد، تصریح کرد: این حادثه نیز سه مصدوم بر جای گذاشت.

وی بابیان اینکه خوشبختانه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: حوادث رانندگی طی یک هفته گذشته در مجموع ۲۷ مصدوم داشته است.

کد خبر 6089579

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی