Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:08:04 GMT

شب قدر پاکبان ورامینی که به امید دعای خیر مردم سپری شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۴۳۷۵

شب قدر پاکبان ورامینی که به امید دعای خیر مردم سپری شد

ساعت یک بامداد، در کنار خیابان اصلی ورامین جارو در دست گرفته و با افتخار می‌گوید که برای خدمت به مردم شب‌کار است و هیچ کدام از شب‌های قدر را در کنار خانواده نبوده تا او هم بتواند قرآن سربگیرد و برای خود و خانواده، تقدیری روشن از خداوند طلب کند ولی دلش به این خوش است که دیگران در حق او دعا کنند تا مشمول غفران الهی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صمد صدری یکی از صدها پاکبانی است که این شب‌ها به خاطر انجام وظیفه نتوانسته در مراسم احیاء شب قدر شرکت کند ولی خوشحال است که همسر و دو فرزندش شب را با خیال آسوده از فردایی که او برای آنان با تلاش خود می‌سازد در مراسم شب قدر شرکت کرده‌اند و به نیابت از او قرآن سر گرفته و ندای " بِکَ یا الله" سر می‌دهند.
وی به خبرنگار ایرنا گفت: مدت‌هاست که شب‌کار است و به این خاطر نمی‌تواند در مراسم شرکت شب‌های قدر شرکت کند ولی همینطور که کار می‌کنم زیر لب ذکر می‌گویم و شک ندارم که این کار من هم خودش نوعی عبادت است.
وی افزود: همین که ۲ فرزندم سالم بوده و در مسیر خدا قرار دارند و شب‌های احیاء با مادرشان در مراسم شب قدر شرکت می‌کنند برایم بزرگترین افتخار است که شب بیدار بودن من هم در شب قدر به هر حال در درگاه خدا به حساب می‌آید و سلامتی را برای فرزندان و خانواده‌ام به همراه دارد.
او از مردم می‌خواهد که در این شب قدر من و دیگر همکارانم را که به نوعی دیگر تا سحر بیدارند دعا کنند و برای همه ما سلامتی از درگاه خداوند بخواهند.

برچسب‌ها شب قدر ورامین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شب قدر ورامین شب قدر ورامین قدر شرکت شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.

به گزارش مشرق، آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیر کوه افتاد و مهره‌های کمرش آسیب جدی دید. چند روزی تو بیمارستان بستری بود. گفتند، باید استراحت مطلق داشته باشه قبول نکرد.

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیر وفایی [نویسنده سریال]مسیر نورالدین رو از گروه جدا نوشت… یه مدت تو یه ماشین کمپر درازکش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد… با کمربند طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش رو می‌کرد.

با هم خندیدیم و با هم گریه کردیم

خنده با سادگی‌های بی شیله پیله خودمون تو قصه و گریه برای سنگینی بار زندگی رو شونه‌های مردم یگانه و بی همتای سیستان و درد کوله‌های کولبران کردستان و درد استخوان سوز کودکان معصوم دچار سرطان …

گذشت‌

می‌گذره

بزرگترین موهبت زمان همین گذشتن‌شه

اما…

تنها امید اینه که دیدن نون خ برای مردم سرزمینم شیرین باشه در حد یک لبخند و برای مسئولین بی تفاوت به تلنگر که تا فرصت هست به برداشتن باری از دوش این مردم همیشه نجیب همت کنند.

هر چند اگر یک درصد برای اولین امید و تنها یک لبخند مردمم امید داشته باشم

به دومی

آخه مگه می‌شه ندید؟

دیگر خبرها

  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس