Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به آغاز پاکسازی آلودگی خلیج‌فارس در میدان نفتی فروزان گفت: عملیات پاکسازی این محدوده توسط ۳ فروند شناور شرکت نفت فلات قاره در حال اجرا است. - اخبار استانها -

فرهاد قلی‌نژاد در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به آلودگی نفتی خلیج‌فارس در میدان نفتی فروزان اظهار داشت: آلودگی نفتی خسارت زیادی به زیستگاه آبزیان و مرجان‌های دریایی وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی‌نژاد با بیان اینکه حفاظت محیط زیست دریایی یکی از اولویت‌های شرکت‌های نفتی است تصریح کرد: پس از مشاهده لایه‌‌های نفتی در خلیج‌فارس در میدان نفتی فروزان اقدامات لازم برای جمع‌آوری و پاکسازی آن انجام شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به آغاز عملیات پاکسازی آلودگی نفتی در خلیج‌فارس خاطر نشان کرد: عملیات پاک‌سازی محدوده میدان نفتی فروزان در خلیج‌فارس توسط 3 فروند شناور تخصصی شرکت نفت فلات قاره در حال اجرا است.

وی بیان کرد: با مشاهده آلودگی، شرکت نفت فلات قاره پاکسازی دریا و جمع‌آوری مواد نفتی را آغاز کرد و این مهم به‌زودی به اتمام می‌رسد.

قلی‌نژاد با اشاره به گذشت 4 روز از آلودگی نفتی ناشی از نشت خطوط لوله میدان نفتی فروزان به آب‌های خلیج فارس تصریح کرد: بدون شک آلودگی‌های نفتی خسارت‌هایی به زیست محیط دریا وارد می‌کند که در این راستا میزان خسارت وارده به محدوده یاد شده مورد توجه قرار دارد.

آلودگی نفتی در ساحل بوشهر پیگیری قضایی می‌شودآلودگی نفتی در خلیج‌فارس و اطراف جزیره خارگ با مواد شیمیایی "امحا" می‌شودعملیات پاکسازی آلودگی نفتی در خلیج‌فارس اطراف جزیره خارگ آغاز شد

وی نوسازی و تعویض خطوط لوله‌های فرسوده را یکی از برنامه‌های شرکت‌های نفتی در میدان‌های نفتی دانست و تأکید کرد: براساس برنامه مدیریت زیست محیطی، شرکت‌‌های نفتی باید نسبت به تعویض و نوسازی خطوط لوله فرسوده که نقش مهمی در آلودگی‌های نفتی دارند اقدام کنند در غیر این صورت پیگیری قضایی می‌شود.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفتی در خلیج فارس آلودگی نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند