Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با عید سعید فطر نخستین خیابان غذا یا به اصطلاح فود استریت پایتخت در خیابان بدرالزمان قریب راه‌اندازی می‌شود.

شهردار منطقه ۹ تهران اعلام کرد: نخستین خیابان غذا یا به اصطلاح فود استریت، در خیابان بدرالزمان قریب با هدف رونق گردشگری و ایجاد نشاط اجتماعی همزمان با عید سعید فطر، راه اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران آنلاین محمدجواد خسروی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تجربه موفق خیابان غذا در خیابان های سی تیر و باب همایون و استقبال شهروندان درصدد برآمدیم تا نخستین استریت فود را در غرب پایتخت راه اندازی کنیم.

وی در در ادامه به فضای مناسب خیابان اجتماعی (بدرالزمان قریب) در منطقه ۹ برای برگزاری مراسم و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: این خیابان خاص با کاربری چند منظوره با محوریت انسان طراحی شده و  فضایی مناسب برای ایجاد گذر گردشگری و برپایی جشن‌ها و مراسم‌ های آئینی فراهم کرده است.

شهردار منطقه ۹ ادامه داد: در این راستا طی فراخوانی از کافی شاپ‌داران، رستوران داران، فست‌فودها و کافه‌داران برای حضور در نخستین خیابان غذای غرب پایتخت دعوت شده تا با حضور خود سبب رونق فضای شهری در این قسمت از شهر تهران شوند.

خسروی با اشاره به ایجاد این خیابان غذایی در منطقه ۹ گفت: اولین فود استریت در غرب تهران با ۱۰ کانکس غذایی از انواع برگر و ساندویچ، انواع غذاهای سنتی و ایرانی و فرنگی، نوشیدنی های سرد و گرم و انواع بستنی و آبمیوه به مناسبت عید سعید فطر در محل خیابان بدرالزمان قریب با هدف شور و نشاط اجتماعی و بسترسازی برای توسعه فضاهای جدید گردشگری افتتاح خواهد شد.

وی ساعت کاری غرفه های فود استریت منطقه ۹ را از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ نیمه شب اعلام کرد و گفت: به منظور تامین سلامت عمومی شهروندان، فعالیت اصناف این خیابان تحت نظارت کارشناس بهداشت محیط و با استانداردهای وزارت بهداشت اداره می شود.

گفتنی است خیابان اجتماعی (بدر الزمان قریب) در انتهای بلوار استاد معین واقع شده و منتهی به خیابان سی متری جی می شود.

کانال معراج به پلازای شهری تبدیل شد

کانال معراج در غرب میدان آزادی و در مجاورت پایانه غرب به پلازای شهری تبدیل شد.

در بازدیدهای میدانی شهردار منطقه ۹ جهت شناسایی نقاط بی دفاع شهری، کانال معراج که یکی از نقاط بی دفاع شهری در غرب میدان آزادی بود با دستور مدیریت ارشد شهری منطقه به پلازای شهری تبدیل شد.

شهردار منطقه ۹ با اعلام این خبر گفت: در گام نخست و به منظور جلوگیری از ورود معتادین متجاهر و کارتن خواب ها، سازه تله زباله گیر جمع آوری و روی کانال به وسیله سنگدال های بتنی مسلح به مساحت ۵۰۰ متر مربع پوشانده شد.

محمد جواد خسروی افزود: در ادامه با توجه به اینکه  این محل مقابل زیر گذر عابر پیاده شهید لشگری می باشد و به منظور تبدیل آن به پلازای شهری عملیات پیاده رو سازی به مساحت ۵۰۰ متربع، جدول کشی به طول ۱۵۰ متر با احیای فضای سبز به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع و نصب نیمکت به انجام رسید.

شهردار منطقه ۹ تاکید کرد: با اجرای این پلازا در غرب تهران، گامی دیگر در توسعه پلازاهای شهری برداشته شد.

لازم به ذکر است پیش از این نیز پلازای هاشمی، کوثر، شهید عزیزی و استاد معین نیز احداث و به بهره برداری رسید.

از احداث خیابان غذا در غرب پایتخت تا جمع‌آوری ۱۲۱ هزار تن رسوبات از مسیل‌های شمال تهران

بررسی موانع اجرایی احداث ایستگاه ورزشگاه تختی

آخرین وضعیت رفع موانع اجرایی طرح احداث ایستگاه ورزشگاه تختی و همچنین پیشرفت عملیات اجرایی ایستگاه خیابان شهدای هفدهم شهریور مورد بازدید میدانی و بررسی دست اندرکاران امر قرار گرفت.

در بازدیدی که با حضور مسعود درستی مدیر عامل شرکت مترو تهران، مجری خط هفت و دست اندرکاران اجرایی مربوطه صورت گرفت، ابتدا محل تجهیز کارگاه و عملیات عمرانی انجام شده برای ساخت ایستگاه ورزشگاه تختی در منتهی الیه جنوبی خط هفت مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با تعاملات بین سازمانی، برخی موانع اجرایی و از جمله معارضات مربوطه برای سرعت گرفتن پیشرفت مراحل ساخت و ساز ایستگاه مذکور در کوتاهترین زمان ممکن رفع شود.

بخش دیگر بازدید انجام شده، سرکشی به ایستگاه در حال احداث خیابان شهدای هفدهم شهریور بود؛ ایستگاهی که با معماری چشم‌نواز فضاهای داخلی، به یکی از ایستگاه‌های خاص خط هفت تبدیل خواهد شد قرار است این ایستگاه، خرداد ماه به بهره‌برداری برسد تا خط هفت یک گام دیگر به تکمیل خود نزدیک تر شود.

مرمت و درزگیری آسفالت های منطقه ۵

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه پنج با بیان اینکه طبق روال و در راستای تسهیل تردد و خدمت رسانی به شهروندان پروژه لکه گیری، تراش و روکش مکانیزه و درزگیری در معابر سطح منطقه از ابتدای سال جدید انجام شد گفت: در بازدیدهای روزمره نقاط و معابر برای مرمت و روکش آسفالت شناسایی و در اوقات کم ترافیک شب، در معابر مدنظر در سطح منطقه، روکش آسفالت و درزگیری شد، حدود ۶ هزار مترمربع به صورت روکش دستی با یک هزار و ۶۳ تن و ۸ هزار و ۷۰۰ مترمربع تراش و روکش مکانیزه با یک هزار و ۵۵۶ تن بار آسفالت و ۱۴ هزار و ۶۵۴ متر طول درزگیری در سطح منطقه انجام شد.

محمد باقر اسدی در مورد برخی اقدامات دیگر تاکید کرد: در پروژه بوستان ترنم که اسکلت آنرا سازه سبک تشکیل داده، حفر چاه، اجرای نما و سنگ قرنیز در حال انجام است. در ادامه اقدامات در سوله ورزشی کن، عملیات نصب کانالهای اگزاست فن و تکمیل نصب شیرآلات بهداشتی انجام شد. در پروژه مناسب سازی سرویس بهداشتی بوستان شهریور نصب سنگ نما و سقف کاذب رو به اتمام است.

وی از جلسه درخصوص مسیر دسترسی از محل امامزاده شعیب تا پل آجری کن خبر داد و گفت: در این جلسه چگونگی دسترسی مناسب از امامزاده شعیب تا پل آجری کن که از آثار تاریخی شهر تهران محسوب می شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. گفتنی است مشکل بازسازی و ساخت مسیر مناسب جهت تسهیل تردد و دسترسی به پل آجری به دلیل عدم تکمیل طرح تفصیلی محله کن در مرحله رایزنی است.

اسدی به ادامه اقدامات در پروژه بازسازی سرای محله اکباتان اشاره کرد و افزود: در این پروژه عملیات سنگکاری، گچکاری سردرب ها و تکمیل نصب سنگ قرنیز، بتونه کاری کناف سقف و ایزوگام طبقه همکف و بندکشی نما درحال انجام است.

تعریض بزرگراه امام علی(ع) و احداث مسیر ایمن جنوب به شمال در محدوده منطقه ۸

شهردار منطقه هشت اعلام کرد: با تعریض و افزوده‌ شدن یک خط در مسیر جنوب به شمال اتوبان بزرگراه امام علی (ع) مشکل ترافیکی در محدوده شهرداری این منطقه رفع شد.

فاطمه تنهایی با اعلام این خبر گفت: بزرگراه امام علی (ع) یکی از طولانی‌ترین بزرگراه‌های تهران و بزرگ‌ترین گذر پرسرعت شمالی جنوبی پایتخت است.

وی افزود: با توجه به اینکه که روزانه حجم زیادی از تردد خودرویی از مسیر جنوب به شمال و بالعکس در این بزرگراه در جریان است، در مسیر جنوب به شمال در محدوده منطقه هشت، شاهد ترافیک و پس زدگی بار ترافیک در حدفاصل دسترسی‌های مدنی تا جانبازان بودیم.

شهردار منطقه هشت ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده در حوزه ترافیک در گام اول حدود ۱۲۰ سانتیمتر در ۸۰۰ متر طول پل آغاز تا پل جانبازان در این محدوده تعریض صورت پذیرفت.

تنهایی تصریح کرد: در ادامه اقدامات ترافیکی شهرداری منطقه هشت و با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ بار ترافیکی کمتری را در این بزرگراه داشتیم، یک متر دیگر به عرض این بزرگراه در محدوده بیان شده افزوده شد.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام و تعریض این پروژه علاوه بر افزوده شدن یک خط (حدود۲.۲۰ سانتیمتر) به اتوبان بزرگراه امام علی حدفاصل دسترسی مدنی تا جانبازان، امکان‌احداث ایستگاه بی‌آرتی در سال جدید برای شهروندان فراهم و گره ترافیکی این محدوده برطرف شد.

اکران رایگان فیلم مستند «شهر زنده» در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از اکران رایگان فیلم مستند «شهر زنده» در این منطقه به مناسبت پاسداشت هفته جهانی زمین پاک و تدارک برنامه های متنوع محیط زیستی خبر داد.

مهدی هدایت با اشاره به اینکه بسیاری از معضلات و تهدیدات محیط‌زیستی، تخریب منابع و آلوده‌سازی محیط، پیامد و نتیجه فعالیت‌های انسانی است افزود: به همین منظور اقدامات متنوع، مستمر و فراگیر در راستای افزایش آگاهی‌های محیط‌زیستی مردم در عصر حاضر ضروری است و با توجه به فرا رسیدن هفته زمین پاک، فیلم مستند تنوع زیستی شهر تهران به نام شهر زنده که به سفارش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ثبت و ضبط شده است، روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ساعت ۱۰ تا ۱۲ در پردیس سینمایی کیان منطقه ۱۹ برای استفاده عموم به اکران در می آید.

به گفته این مسئول در تدوین این مستند سعی بر این بوده تا با ثبت و به تصویرکشیدن گوشه‌ای از تنوع زیستی تهران، ضمن جلب مشارکت شهروندان در توجه به محیط‌زیست پیرامونشان و درک اهمیت حفاظت و حراست از آن، گامی در جهت افزایش آگاهی‌های محیط‌زیستی مردم، معرفی تنوع زیستی و زیست ‌بوم تهران و احترام به حیات و زیستگاه همه گونه‌ها، برداشته شود.

هدایت در تشریح سایر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت هفته جهانی زمین پاک به اجرای برنامه پاکسازی بوستان های منتخب با حضور مدیران ارشد منطقه و مشارکت خانه ها و کانون  های محیط زیست، سمن ها، اجرای پویش اهداء شاخه گل به پاکبانان منطقه، برگزاری دوره های آموزشی به منظور آگاهی بخشی اقشار مختلف شهروندان، جلب مشارکت آنها و ارائه آموزش در راستای استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و غیر قابل بازیافت در توزیع نذورات در این ایام اشاره کرد.

به گفته وی، همچنین توزیع کیسه های پارچه ای و استقرار مخازن مخصوص جمع آوری فیلتر سیگار در بوستان های منتخب از دیگر اقدامات زیست محیطی این منطقه به مناسبت هفته جهانی هوای پاک است ضمن اینکه به همین مناسبت پیام های زیست محیطی و فیلم های آموزشی درخصوص مباحث عوامل آلوده کننده زمین، نقش پسماندها در تخریب محیط زیست در فضای مجازی منتشر می شود.

هوشمندسازی پارک حاشیه‌ای در منطقه۷

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه هفت از هوشمندسازی پارک حاشیه ای در سطح این منطقه با هدف ارتقای عدالت در دسترسی به فضای پارک خبر داد.

حسین حقی با بیان این مطلب افزود: مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای معابر شهر تهران یکی از برنامه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است که هدف از اجرای آن مدیریت تقاضای سفر، ساماندهی ترافیک معابر، جلوگیری از تخلفات و پارک دوبل و کاهش ترافیک خودروهای سرگردان است.

وی با اشاره به آغاز اجرای این طرح در مناطق ۶ و ۷ شهرداری، گفت: توقف خودروها در پارک حاشیه ای معابر بصورت کوتاه مدت بوده و خروجی اصلی اجرای طرح مذکور، کاهش بار ترافیکی معابر و روان سازی جریان ترافیک خواهد بود.

معاون شهردار منطقه هفت با تاکید بر اینکه پارک حاشیه ای هوشمند یکی از عوامل مهمی است که می تواند موجب جلوگیری از اتلاف وقت، ایجاد ازدحام و ترافیک و آلودگی هوا شود، یادآور شد: به همین منظور در منطقه هفت تا کنون عملیات اجرایی در۲۴ معبر شامل خیابان های طالقانی، سهروردی، بهار، سمیه، بهارشیراز، هویزه، خرمشهر، سهند، شریعتی، عشقیار، عربعلی، قندی، ابن یمین، مرغاب، ترکمنستان، بهشتی، اندیشه، زینالی، کاووسی فر، پاکستان، میرعماد، سهروردی، مفتح شمالی و نقدی انجام شده است.

به گفته وی، بهره برداری از پارک حاشیه ای در هشت معبر واقع در خیابان های پاکستان، میرعماد، سهروردی، طالقانی، بهارشیراز،  بهار، سمیه و شریعتی نیز آغاز شده است.

برگزاری ویژه برنامه های  "شب های احیای کودکان" در مساجد شمال شرق تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ گفت:  مساجد منتخب این منطقه میزبان کودکان  در مراسم" شبهای احیای کودکانه" بود.

اسمعیل قضاتلو با بیان اینکه حضور کودکان در مساجد و اماکن مذهبی و پیوستن به فعالیت های اجتماعی، راهی مناسب جهت تحکیم و آموزش آیین های مذهبی است گفت : این مراسم در شبهای لیالی قدر  با هدف ایجاد فضایی کودکانه و معنوی برای کودکان و در حاشیه مراسم پر فیض لیالی قدربزرگسالان برپا شد.

او افزود: مراسم احیای کودکانه با ارائه آموزش های لازم در قالب نمایش ها  و برنامه های خلاقانه توانست کودکان مشتاق زیادی را با خود همراه کند.

معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه به این برنامه ها اشاره کرد و گفت: این برنامه ها شامل برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع شب های قدر ، رنگ آمیزی ، قصه گویی قرآنی ، مسابقه قرآنی، ایستگاه خلاقیت ، آموزش مفاهیم اخلاق شهروندی ، مراسم احیاء کودکانه با حضور روحانی و سخنرانی در باب فضیلت های شب قدر و احکام نماز و روزه و سیره حضرت علی(ع) ، پخش انیمیشن مرتبط با این شب ها و برسر گرفتن قرآن بود.

رونمایی از کتابچه فرصت های سرمایه گذاری منطقه ۱۴

با رونمایی از  کتابچه معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه۱۴  نخستین گام راهبردی برای توسعه و آبادانی این منطقه با استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری مشارکتی برداشته شد.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه رصد و مشارکت شهروندان در بهسازی و نوسازی شهر و بهبود سرانه های شهری موثر است، از تهیه سند جامع برای همه نواحی و محله های منطقه و شناسایی زمین های بالای ۵۰۰ متر برای افزایش سرانه های عمومی منطقه با اجرای پروژه های مشارکتی خبرداد.

محمد امین سالاری پور با اشاره به شناسایی و معرفی قسمتی از فرصت های سرمایه گزاری منطقه که در اختیار سرمایه گزاران و شهروندان منطقه قرار می گیرد، افزود: در این کتابچه موضوعات در حوزههای مشارکتی، شهرسازی ، املاک ، کاربری ها و ظرفیت ها ی منطقه شناسایی و مشخص  شده تا با حضور و همیاری آنها سرانه های عمومی و مورد نیاز شهروندان افزایش خواهد یافت.

۱۲۱ هزار تن رسوبات از مسیل های شمال تهران جمع آوری شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک اعلام کرد:ظرفیت گنجایش مسیل ها و حوضچه های رسوبگیر شمال تهران با اجرای طرح های ضربتی و به کار گیری ماشین آلات مکانیزه با تخلیه ۱۲۱ هزار تن رسوبات، افزایش یافت.

افشین خدامی در این باره گفت: طی سه ماهه فصل زمستان ۲۹ کیلومتر مسیل و ۲۵ کیلومتر شبکه اصلی مدفون جمع آوری آبهای سطحی بطور مستمر هفته ای سه مرتبه لایروبی، پاکسازی و تخلیه حوضچه های رسوبگیر بطور جداگانه برنامه ریزی و طی این مدت ۱۲۱ هزار تن رسوبات جمع آوری شد.

وی تاکیدک رد: از ابتدای اسفندماه نیز همزمان با شروع طرح استقبال از بهار تخلیه حوضچه های سه گانه کوهسار که از سال ۱۳۹۷ تاکنون رسوب برداری نشده بود آغاز و در سه شیفت به صورت شبانه روزی در حال تخلیه است و تا کنون در حدود ۶۲۰ کامیون رسوب بالغ بر ۹ هزار تن از این حوضچه ها خارج شده و عملیات رسوب برداری این حوضچه هنوز به پایان نرسیده است.

این مقام مسئول به شهروندان توصیه کرد با خودداری از تخلیه زباله در آبراهه ها علاوه بر ارتقای کیفیت محیط زیست، هزینه های ملی را نیز مورد صرفه جویی قرار دهند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بزرگراه امام علی بدرالزمان قریب شهردار منطقه ۹ پلازای شهری شهرداری منطقه پارک حاشیه ای جنوب به شمال محیط زیستی غرب پایتخت خیابان غذا فود استریت انجام شده منطقه هشت محیط زیست برنامه ها شهر تهران انجام شد حوضچه ها جمع آوری ۵۰۰ متر خط هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهریار افندی‌زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ایمن‌سازی بزرگرهای تهران گفت: این طرح از بزرگراه آزادگان در مناطق ۱۸ و ۱۹ به عنوان معابر پرترددی که نیاز بیشتری به ایمن‌سازی و رسیدگی داشتند، آغاز شده است.  

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح ایمنی بزرگراه‌ها و پیش‌بینی تدابیر و تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات افزود: از طریق مناطق ۱۸ و ۱۹ نسبت به احصای کاستی‌ها و کمبود‌های بزرگراه آزادگان اقدام کرده و پس از بررسی دقیق آنها، تجهیزات موردنیاز را مشخص و نسبت به رفع آنها اقدامات لازم انجام شد.  

افندی‌زاده اظهار کرد: خط کشی محوری، ممتد، منقطع و بستر جناغی ها، مرمت و نوسازی گاردریل‌ها، نصب تابلو‌های خطرنما برای آشکارسازی و نصب انواع تجهیزات ایمنی همچون کاشن‌تانک و استوانه، از اقدام‌هایی است که در محدوده مناطق ۱۸ و ۱۹ شهرداری تهران انجام شده است.  

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با بیان اینکه مناطقی که محور آزادگان در محدوده آن قرار دارد، از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای افزایش سطح خدمات و ایمن‌سازی است، تصریح کرد: در این طرح که از سال ۱۴۰۲ آغاز شده، بیش از ۱۲ گروه اجرایی در حال فعالیت هستند و ۲۴ نقطه از جناغی‌ها با استفاده از ۴۴ قطعه کاشن‌تانک و ۱۲۰ عدد استوانه ایمن‌سازی و حدود ۱۵۰ شاخه گاردریل مرمت و تعویض شده است.  

افندی‌زاده ادامه داد: نصب بیش از ۱۰۰ عدد تابلوی خطرنما ۶۰*۲۰ و حدود ۶۴ هزار متر خط‌کشی منقطع و ۴۲ هزار متر خط‌کشی ممتد از دیگر اقداماتی بود که در راستای ایجاد ایمنی بیشتر در بزرگراه آزادگان انجام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران یادآور شد؛ در نظر است با تعیین اولویت بزرگراه‌ها و با مشارکت پلیس و شهرداری‌های مناطق، این طرح در تمام شبکه بزرگراهی تهران اجرا شود.

گفتنی است؛ بزرگراه آزادگان، از شاهراه‌های شهر تهران است که به دلیل طول تقریبی ۵۹ کیلومتری، تردد روزافزون خودرو‌های سبک و سنگین، دسترسی‌های بسیار، سرعت بالای وسایل نقلیه و تعداد زیاد سرقت تجهیزات، ایمن‌سازی آن همیشه از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم