Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا یوسفی اظهار داشت: در سال گذشته از ورود بیش از ۲۴ میلیون کیلوگرم محموله غیراستاندارد به ارزش ۶۱۵ هزار و ۵۶۲ یورو به علت عدم انطباق با استانداردهای ملی مربوطه به کشور جلوگیری شده است.

رئیس اداره ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی اداره کل استاندارد مازندران افزود: به منظور حمایت از مصرف کنندگان و حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب به کشور، این اداره کل برکلیه اقلام وارداتی مشمول مقررات استاندارد اجباری که قصد ترخیص از گمرکات مازندران را داشته باشند، نظارت کرده و تنها در صورت انطباق با استانداردهای ملی مربوطه و یا استانداردهای مورد قبول، مجوز ورود به کشور برای آن‌ها صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول سال ۱۴۰۰ از ورود ۱۷ محموله غیراستاندارد به وزن ۲۴ هزار و ۳۰۷ تن به علت عدم انطباق با استانداردهای ملی مربوطه به کشور جلوگیری به عمل آمده است.

کد خبر 5476304

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارد صادرات و واردات ساری ماه رمضان 1401 بوشهر شب قدر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا راهپیمایی روز قدس ماه مبارك رمضان شب احیا بارش باران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت حضرت علی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از پرواز یک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر داد.

رسانه های فلسطینی هم اعلام کردند که نظامیان یگان ویژه ارتش اشغالگر به شهرک قباطیه در جنوب جنین یورش بردند.نظامیان اشغالگر به شهر السموع در جنوب الخلیل نیز حمله کردند.

در خبری دیگر، رسانه های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از ورود ده‌ها جوان به مسجد الاقصی برای اقامه نماز صبح جلوگیری کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین یک بانوی فلسطینی ۳۳ ساله را پس از یورش به خانه وی در اردوگاه جلزون در شمال رام الله در کرانه باختری دستگیر کردند.

این تحولات در حالی است که رزمندگان مقاومت در جریان یورش نظامیان اشغالگر به مناطق شرقی نابلس به سوی آنها تیراندازی کردند. همچنین جوانان فلسطینی، نظامیان صهیونیست را با مواد منفجره دست ساز در مجاورت اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس هدف قرار دادند و آنها را به عقب‌نشینی مجبور کردند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران
  • ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی