Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:08:24 GMT

بهترین پوشش سقف شیروانی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۲۱۸۳

بهترین پوشش سقف شیروانی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، متریال شینگل با طرح های خاص و دید سه بعدی که به بیننده منتقل می کند، جلوه ای ماندگار برای ساختمان شما به جا می گذارد و بهترین پوشش سقف شیروانی و سقف گنبدی است.

علاوه بر آن چنانچه می دانید در ادبیات تئوری رنگ، معانی "هماهنگ و متضاد" مطرح می شود. با وجوداینکه بعضی معتقدند رنگ های هماهنگ، همسان تر از رنگ های متضادند، باید توجه نمود که تکنیک رنگ های متضاد، می تواند نمای صاف و یکدست و کسل کننده ساختمان را جلوه ای جادویی ببخشد و به یک فضای زیبای بصری تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگ های متنوع شینگل با توجه به ارزیابی محیط زیست می تواند تاثیر بسزایی در این مقوله داشته باشد.

شینگل چیست؟

پوشش سقفی شینگل بهترین پوشش برای سقف های شیبدار، بسیار سبک متشکل از مشتقات نفتی و پلیمری با ضخامت کم و مقاومت کششی بالا ساده ترین محصول جهت نصب است.

این محصول به دلیل ماهیت قیرگونه و پوشیده شدن کامل با سنگریزه های رنگی علاوه بر اینکه عایق صداترین نوع پوشش سقف شیروانی محسوب می شود. همچنین کمترین میزان اتلاف انرژی را در ساختمان خواهید داشت و نیازی به استفاده هیچگونه عایق حرارتی و صوتی در ساختمان نخواهد بود.

از مزیت های برتر این محصول انعطاف پذیری بالای آن است که به راحتی قابل اجرا بر روی سقف گنبدی و قوس دار با طرح پیچیده و یا حتی غیرممکن است.

به نوعی با این پوشش قادر به اجرای هرگونه طرح خلاقانه ای که برای نمای ساختمان خواهید بود.

آب بندی فوق العاده و عدم نیاز به رسیدگی های پی در پی به سقف در طولانی مدت از ویژگی های بارز این محصول است.

با توجه به زیرسازی قوی با اجرای استاندارد شما سقفی خواهید داشت که بدون آسیب و غرشدگی به راحتی می توانید روی آن راه بروید و حتی بدوید.

جهت نصب مناسب شینگل نیاز به زیرسازی یکپارچه، خشک، صاف و تمیز داریم که می بایست با استفاده از موادقابل سوراخکاری از قبیل چوب، ورق های سیمانی و یا موارد مشابه باشد.

مزایای پوشش سقف شینگل

آبندی دودکش ها و داکتها توسط خود جنس شینگل

تعمیر آسان و سریع هنگام نیاز

مخفی بودن میخ ها

اورلب بودن شینگل در تمامی جهات و آبندی ۱۰۰٪

عدم انتقال گرما به زیرسقف

دمپ کردن صدای بارش

کمترین پرت ممکن حدود ۳٪

سبکی وزن

سرعت بالای نصب

مقاوم دربرابر فشار باد

نکته مهم: حداقل شیب برای نصب شینگل بین ۲۰ تا ۳۰ درصد است.

مراحل اجرا و زیر سازی سقف شینگل

اجرای زیرسازی صاف و یکدست

پس از آهن کشی سقف شیبدار و یا گنبدی باید سطح صافی و یکدست بر روی سقف ایجاد کرد تا ورق های شینگل نصب شود که این سطح صاف با تخته ضد آب osb امکان پذیر است.

اجرای لایه ایزولاسیون عایق بخاربند

سپس در مرحله بعد یک لایه عایق بخاربند سه لایه بر روی آن نصب می شود.

نصب شینگل

پس از آن ورق های شینگل توسط میخ گالوانیزه بر روی آن نصب می شود که در ابتدا از استارتر شینگل و در انتهای کار از تیزه شینگل برای نصب استفاده می شود.

جهت اجرای شینگل و خرید و فروش شینگل با شماره ۰۹۱۹۹۵۵۵۲۹۰ تماس بگیرید.

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

اینستاگرام: saghfeshibdar_com@

وب سایت: saghfeshibdar.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5476293

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار ساختمان سازی نمای ساختمان کسب و کار گروه خودروسازی سایپا واحد صنعتی خرید آنلاین گرافیک کمپ ترک اعتیاد ساختمان سازی تولید خودرو موتور سیکلت صنعت خودروسازی قیمت خودرو فروشگاه اینترنتی مشاوره حقوقی کیفیت خودرو پوشش سقف بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما روزنامه گاردین در پایگاه اینترنتی خود در تحلیلی به قلم، اما گراهام هریسون نوشت: یک مقام ارشد امور مین زدایی سازمان ملل گفت: جنگ اسرائیل در غزه ۳۷ میلیون تن آوار ایجاد کرده که بخش زیادی از آن با بمب‌های منفجر نشده همراه است که پاکسازی آنها ممکن است بیش از یک دهه طول بکشد.

پهر لودمار، رئیس سابق سرویس مبارزه با مین گذاری سازمان ملل در عراق در یک کنفرانس خبری گفت: تقریباً هفت ماه از این جنگ می‌گذرد و به طور متوسط ۳۰۰ کیلوگرم آوار در هر متر مربع زمین در غزه ایجاد شده است.

وی گفت: بر اساس [مقدار] فعلی آوار در غزه، برای پاکسازی آنها، با ۱۰۰ کامیون ۱۴ سال کار لازم است. 

او افزود: با ادامه این جنگ، تخمین زدن مدت زمان پاکسازی غیرممکن است.

لودمار گفت: اسرائیل به دلیل شدت بمباران غزه که بخش‌های وسیعی از نوار غزه را به ویرانه تبدیل کرده است، متهم به «غیرقابل سکونت کردن یک منطقه» شده است.

۶۵ درصد از ساختمان‌های ویران شده در غزه مسکونی بودند.

به دلیل خطر وجود خمپاره، موشک یا سایر سلاح‌های مدفون شده در ساختمان‌های فروریخته یا آسیب دیده، روند پاکسازی و بازسازی آهسته و خطرناک خواهد بود. به طور متوسط حدود ۱۰ درصد از سلاح‌ها در زمان شلیک منفجر نشدند و باید توسط تیم‌های مین زدایی از میان برداشته شوند.

دیگر خبرها

  • بنر ضوابط پوشش دانشجویان ایران دوباره به دانشگاه برگشت | تصویر
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • اگر نقشه ایران، نقشه یک ساختمان باشد! (تصویری)
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • (ویدئو) پوشش متفاوت زنان افغانستان در سال ۱۹۶۵
  • تصاویری قدیمی از پوشش متفاوت زنان افغانستانی قبل از طالبان
  • ببینید | تصاویری پوشش متفاوت زنان افغانستان در سال ۱۹۶۵
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال