Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت از تفکیک لیست بدهکاران بانکی خبر داد .

به گزارش قدس انلاین،  علی بهادری جهرمی  با اشاره به اظهارات سخنگوی دستگاه قضا مبنی بر اینکه صرف انتشار اسامی بدهکاران موجب برخورد با آن‌ها نیست، بانک مرکزی و بانک عامل آن‌ها را تفکیک کنند و اینکه بانک عامل باید ضمن دسته بندی بدهکاران به دستگاه قضایی اعلام کند افراد چه وام‌ها و یا تسهیلاتی گرفتند و در جای خود هزینه نکرده و یا شرکت‌های صوری ایجاد کردند، اظهار کرد: درباره اعلام بدهکاران بانکی دو بحث باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نخست بحث پیگیری حقوقی متخلفان و یا مجرمان است که به‌صورت منظم در دستورکار دولت بوده است؛ این دولت نیز با توجه به تاکیدات خود در مقابله با فساد، این موضوع را در دستورکار جدی‌تر خود قرار داده است و به صورت منظم این مسئله را دنبال می‌کند.

سخنگو و دبیر هیئت دولت با بیان اینکه مسئله اعلام لیست بخاطر شفافیت زایی بود، تصریح کرد: در پیگیری حقوقی، نتایج امور صرفا به دستگاه‌های نظارتی و مراجع قضایی اعلام می‌شود و عموم مردم از آن اطلاع پیدا نمی‌کنند.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه اعلام اسامی بدهکاران بانکی صرفاً به منظور اطلاع رسانی به مردم بود، افزود: انتشار اسامی بدهکاران بانکی بدین منظور بود که با شفافیت زایی و اطلاع رسانی به عموم مردم، یک نوع ضمانت اجرایی عمومی و مردمی برای جلوگیری از تکرار چنین مسائلی داشته باشیم؛ همچنان که بعد از انتشار اولیه این لیست‌ها نیز خیلی از این بدهکاران برای تصفیه بدهی هایشان آمدند لذا این دو مسئله نباید با هم خلط شوند.

وی تصریح کرد: همانگونه که اعلام شد، اطلاعات به‌ترتیب تکمیل می‌شود و یکی از مواردی که در آینده به آن پرداخته خواهد شد، همین است که مشخص شود کدام یک از افراد بدهکار جرمی هم مرتکب شده یا مدعی هستیم که مرتکب شده است و آیا تخلف بوده و یا خیر؟ انتهای پیام منبع: میزان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی دولت بدهکاران بانکی بدهکاران بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا