Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-خشونت های مسلحانه این بار در دیترویت آمریکا به مجروح شدن کودکی چهار ساله در اتاق خوابش منجر شد که بر اثر اصابت گلوله با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، رسانه های محلی به نقل از پلیس آمریکا گزارش دادند که صبح چهارشنبه (به وقت محلی) مهاجمان ناشناس در دیترویت به صورت اتفاقی به یکی از خانه ها شلیک کردند و یک کودک چهار ساله که در اتاق خواب خود خوابیده بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلیس معتقد است که با یک تفنگ پرقدرت چهار بار به این خانه که در خیابان استوت قرار دارد، شلیک شده است.
رسانه محلی "دبلیو اکس وای زد" اعلام کرد که این کودک به بیمارستان منتقل شده است و پزشکان حال او را وخیم گزارش کرده اند.
پلیس به این رسانه گفته که این حمله کاملا تصادفی بوده است.
چارلز فیتزجرالد، دستیار رئیس پلیس دیترویت، گفت: امر واقعا غم انگیز این است که ما اکنون آمار (تیراندازی ها ) را از دست داده ایم. این کودک فقط در رختخواب دراز کشیده بود. شما دیگر نمی توانید حتی در نیمه شب در رختخواب خود دراز بکشید و باید با این مساله مواجه شوید. دیگرکافی است. ما باید بهترین کار را برای شهروندان خود انجام دهیم. دیترویت شایسته بهتر از اینها است.
به گزارش رسانه های محلی، هنگام وقوع تیراندازی 4 کودک دیگر نیز در این خانه حضور داشته اند اما به آنها صدمه ای نرسیده است.
پلیس مشغول تحقیق در خصوص این تیراندازی است تا دلیل آن را مشخص کند.
بنابر گزارش سی ان ان، در جامعه آمریکا به خاطر آزادی حمل سلاح، برای هر 100 آمریکایی حدود 120 قبضه اسلحه وجود دارد که برای جهانیان این موضوع باور کردنی نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ آیین پهلوانی دو هزار ساله بیل‌گردانی با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان محلات و مسولان برای استقبال از کشت‌های بهاره در شهر نیم ور این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان مرکزی گفت: بیل گردانی ریشه در فرهنگ مردم نیم ور دارد و مردم این منطقه معتقدند، به برکت و زیادی آب در فصل بهار کمک می‌کند.

مرادی افزود: در این آیین ۱۲۰ نفر از کشاورزان از نیمه اسفند تا نیمه فروردین، مسیر ۱۸ کیلومتری از نهر‌ها و کانال‌های آب شهر را که مملو از گل و لای و گیاهان شده با همکاری هم پاکسازی می‌کنند. پس از لایروبی جوی‌های آب، در آیینی بیل گردانان به نوبت، هفت بیل را در دو دسته چهار و سه تایی به یکدیگر بسته و با مهارت و قدرت در دو جهت مخالف به صورت ضربدری بالای سر می‌چرخانند و قدرت نمایی می‌کنند.

به گفته مرادی ریشه آیین بیل‌گردانی به دلیل اهمیت آبیاری در این شهر و جنگ دیرینه انسان و طبیعت بر سر آب اجرا می‌شود.

این مراسم با اجرای موسیقی محلی و برگزاری غرفه‌های سوغات محلی و صنایع دستی در نیم ور از توابع شهرستان محلات اجرا شد.

آیین بیل گردانی در سال ۱۳۸۹ ثبت معنوی شده است ومقدمات ثبت جهانی آن در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • نبرد آمریکا با شعارهای آمریکایی
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل