Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:07:43 GMT

اصحاب رسانه در جهاد تبیین قدس شریف شرکت کنند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۰۹۴۷

اصحاب رسانه در جهاد تبیین قدس شریف شرکت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی حق شناس ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه روز قدس روز دفاع از اسلام و حقانیت در برابر کفر زمان است؛ اظهار کرد: رسانه‌های صهیونیستی سال‌ها تلاش کردند که روز جهانی قدس را تخطئه کنند اما حکمت خدا بر این بود که روز قدس و آزادی قدس شریف تبدیل به مطالبه اصلی مسلمانان و آزادی خواهان سراسر دنیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی تنها نظام حاکمیتی در دنیا بوده که هیچ گاه دست از حمایت قدس شریف و مردم بی پناه فلسطین برنداشته است؛ تصریح کرد: بسیاری از دولت‌ها و حاکمان کشورهای اسلامی که به ظاهر خود را حامی قدس عزیز نشان می‌دادند این روزها با وقاحت کامل دم از سازش با اسرائیل می‌زنند اما ایران عزیز و مردم آزادی خواه آن ۴۳ سال است که لحظه‌ای دست از حمایت از قدس و مردم مظلوم فلسطین برنداشتند.

وی در ادامه از تمامی رسانه‌های آزادی خواه و خبرنگاران آزاده خواست که با هر جریان فکری که دارند پای کار قدس باشند و اظهار کرد: زمان آن رسیده اصحاب رسانه آزاده در برابر جریان مخرب ضد قدس رژیم منحوس صهیونیستی بایستند و در جهاد تبیین قدس شریف شرکت کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران تاکید کرد: یقیناً قدس شریف آزاد خواهد و روسیاهی آن برای کسانی خواهد ماند که پاره تن اسلام را تنها گذاشتند و با رژیم کودک کش و فاسد صهیونیستی به هر نوعی دست دوستی داده و همراهی کردند.

کد خبر 5477570

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج رسانه روز جهانی قدس ساری راهپیمایی روز قدس بوشهر ماه رمضان 1401 کرمانشاه ویروس کرونا شب قدر آمار کرونا روز قدس بارش باران خراسان رضوی قزوین روز جهانی قدس گرگان قدس شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حامد تقدیری در مراسم افتتاحیه رویداد آموزشی و توانمندسازی کنشگران فرهنگی و اجتماعی ویژه دختران حاج قاسم (استان قزوین) که شامگاه شنبه در در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار شد، اظهار کرد: اکنون که در جنگ اراده‌ها قرار گرفتیم و این نوع جنگ سخت‌ترین نوع جنگ است که به مراتب مواجه شدن و مقابله در این جنگ سخت نیازمند نیروهای مقاوم است که باید فرماندهی میدان‌های سخت را به عهده بگیرند.

رییس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: علت اینکه نام رویداد را دختران حاج قاسم گذاشتند این است که حاج قاسم فرمانده میدان‌های سخت بود و حالا این میدان سخت به شما دختران حاج قاسم واگذار شده است.

وی ادامه داد: مهمترین سرمایه‌های هر کشور نسل نوجوان و جوان آن است چنانچه نسل نوجوان و جوان همواره مورد تاکید امام و رهبر انقلاب قرار گرفته است که علت این تاکید و توجه آن است که نسل جوان نسل اثر گذار جامعه است و حالا شما در این جایگاه مهم و اثرگذار قرار گرفته‌اید.

این مسئول در پایان صحبت‌هایش گفت: باتوجه به اینکه همواره انسان‌های گرانقدر و باارزش همواره در شرایط سخت قرار می‌گیرند امروز شما در این جایگاه قرار گرفته‌اید و دوره دختران حاج قاسم در واقع دوره فرماندهی جهاد تبیین است.

کد خبر 6090291

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند