Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز جهانی قدس روز تبلور و اراده امت اسلامی علیه نظام سلطه صهیونیستم جهانی برای رهایی قدس شریف است.

به گزارش ایران اکونومیست در متن این بیانیه آمده است:

بزرگداشت روز قدس مسئله فلسطین را در وجدان امت اسلامی و همه آزادی خواهان عالم زنده نگاه داشته و می‌تواند منشأ انسجام اسلامی با نگاه دینی باشد.

ملت ستم دیده فلسطین در هفت دهه گذشته همچون روزهای اخیر جز ظلم و ستم بر پیکره خود چیزی ندیده و همواره در چنگال خون آلود رژیم غاصب صهیونیستی رهایی قدس را فریاد زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول تاریخ اشغال ناجوانمردانه سرزمین مقدس فلسطین همواره مردمانی از جنس پولاد با مقاومتی مثال زدنی به مانند چند روز گذشته که ‌یورش وحشیانه این رژیم کودک کش و بیرون راندن دژخیمان تا دندان مسلح پلیدترین بشریت را از اولین قبله مسلمین جهان را شاهد بودیم، آرمان قدس شریف و آزادی قطعی آن را زنده نگه داشته آمد.

اکنون که با خیانت رژیم‌های منطقه به آرمان فلسطین و عادی سازی روابط با رژیم مجعول اسرائیل هویت امت اسلامی و وحدت مسلمین مورد تهدید جدی قرار گرفته، حس مسئولیت پذیری امت اسلامی نسبت به قدس شریف و اشغال سرزمین مقدس فلسطین و نجات مسلمانان حق طلب و آزادی‌خواه فلسطین از سلطه رژیم غاصب صهیونیستی و طنین فریاد وحدت کلمه در تثبیت آرمان رهایی قدس شریف بیش از گذشته و در اقصی نقاط جهان اسلام باید مورد توجه قرار گیرد.

اعضای شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ایران اسلامی در اطاعت از فرمان تاریخی امام عظیم‌الشّان و در تداوم اطاعت از حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با باور بر این موضوع که گرامی‌داشت روز قدس بارقه‌های امید پیروزی ملت فلسطین را زنده نگه می‌دارد، فردا برگ زرین دیگری از همراهی امت‌ بزرگ اسلامی در حمایت از فلسطین، این پاره تن اسلام را رقم خواهند زد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: روز قدس ، بیانیه ، اهل سنت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روز قدس بیانیه اهل سنت امت اسلامی قدس شریف روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است

حسین امیرعبداللهیان تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در این ارتباط در صفحه اجتماعی ایکس نوشت:

«فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.»

وی در این پیام افزوده است: «توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.»

امیرعبداللهیان در پیام تبریک خود خاطرنشان کرده است: «اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی