Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@03:12:07 GMT

مشهد مهیای برپایی راهپیمایی روز قدس است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۵۱۵۴

مشهد مهیای برپایی راهپیمایی روز قدس است

مشهد مقدس همزمان با سراسر کشور مهیای برپایی راهپیمایی باشکوه روز قدس است.

به گزارش قدس آنلاین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام راحل به‌عنوان «روز قدس» نامگذاری شد، هرسال شاهد خلق حماسه‌هایی در سرتاسر کشور برای آزادی قدس است.

امسال و پس از دو سال وقفه در برگزاری باشکوه این راهپیمایی جهانی، مشهد آمده برگزاری پرشور این راهپیمایی است تا بار دیگر ندای حق‌خواهی امت اسلامی به گوش جهانیان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمهیدات لازم برای برپایی این همایش باشکوه آزادی‌خواهی پیش‌بینی شده است، محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور برگزاری هرچه بهتر و منظم‌تر راهپیمایی روز قدس در خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی از میدان پانزده خرداد تا حرم مطهر اعمال شده است.

برپایی ایستگاه‌های ارائه محصولات فرهنگی در طول مسیر، برپایی پاتوق‌های سرود، ایستگاه کتاب و همچنین فضاآرایی متناسب با این روز با اهمیت، از جمله اقداماتی است که برگزار کنندگان این رویداد جهانی انجام داده‌اند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس مشهد مقدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس