Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته بود که یکی از کاربران توییتر به نام «ظافر آرتاش» با انتشار پیامی اعلام کرد که اللهیار صیادمنش بازیکن تیم فوتبال فنرباغچه به صورت دائمی به تیم هال سیتی منتقل شده است و برای این مهاجم ایرانی آرزوی موفقیت کرد.

این فرد خود را یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه فنرباغچه معرفی کرده است و چند حساب کاربری تُرک زبان و فارسی زبان اقدام به باز انتشار این پیام کرده و از حضور دائمی صیادمنش در هال سیتی خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال هیچکدام از رسانه‌های انگلیس و خبرنگاران نزدیک به باشگاه هال سیتی چنین خبری را منتشر نکرده‌اند. هنوز مشخص نیست که این حساب کاربری چقدر رسمی است.

هال سیتی با داشتن یک مالک ترکیه‌ای، در نقل و انتقالات زمستانی اللهیار صیادمنش را از تیم فنرباغچه ترکیه به صورت قرضی و برای یک فصل به خدمت گرفت؛ با این حال عنوان می‌شد که با رضایت مالک و سرمربی هال سیتی از صیادمنش، قرارداد این بازیکن از حالت قرضی خارج و به صورت دائمی می‌شود.

خبر انتقال قرضی صیادمنش به هال سیتی در همان زمان ابتدا توسط حساب کاربری و رسمی باشگاه فنرباغچه منتشر شده بود و همین موضوع باعث شده است تا تردیدهایی در خصوص پیام اخیر فردی که خود را عضو هیات مدیره فنرباغچه منتشر کرده است، ایجاد شود.

صیادمنش مهاجم جوان ایران که در تیم‌های سایپا و استقلال بازی می‌کرد، در سال ۲۰۱۹ راهی تیم فنرباغچه ترکیه شد. او ابتدا به تیم استانبول اسپور و سپس به تیم زوریا لوهانسک اوکراین قرض داده شد و در بازگشت به فنرباغچه، از زمستان امسال در هال سیتی بازی می‌کند.

اللهیار تاکنون برای هال سیتی که در رقابت‌های چمپیونشیپ حضور دارد، یک گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید:

حسرت یک استقلالی در فینال جام حذفی/عکس این ساکتِ پرهیاهوی رکوردشکن!/عکس ردپای رئال‌مادرید در جدال‌های هیجان‌انگیز/عکس

254 251

کد خبر 1626395

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: الهیار صیادمنش هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسلونا باعث شد که شایعات بسیاری درباره شرایطی که او برای مدیران این باشگاه در نظر گرفته است تا فصل آینده هم روی نیمکت این تیم بماند از سوی رسانه‌ها منتشر شود.

یکی از بندهای مهمی که تقریبا تمامی رسانه‌ها به آن اشاره کرده بودند، علاقه ژاوی به جذب سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بود که با توجه به جایگاه مهم این ستاره پرتغالی در ترکیب سیتی می‌تواند انتقال دشواری برای بارسا و شرایط مالی نه چندان خوب آنها باشد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی در چند روز اخیر مدعی شده بودند که این بازیکن علاقه بسیار زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت سرمربی جوان این تیم دارد و شاید این موضوع بتواند به کمک مدیران این باشگاه در جذب او بیاید.

حالا روزنامه اسپرت مدعی شده است که اگر برناردو سیلوا به صورت رسمی درخواست جدایی از چیزی داشته باشد و این موضوع را با پپ گواردیولا مطرح کند، این مربی اسپانیایی مخالفتی با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا نخواهد داشت و این خبر بسیار خوبی برای مدیران این باشگاه است.

دیگر خبرها

  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند