Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجمد مددی از خسارات وارد شده به ورزشگاه آزادی در بازی های نیمه نهایی و فینال جام حذفی صحبت کرد

مدیر ورزشگاه آزادی توضیحاتی را در خصوص خسارت وارد شده در بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال جام حذفی ارائه کرد.

به گزارش طرفداری، در پی انتشار فیلمی از خرابی و ریزش آب در سرویس بهداشتی استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی در جریان دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های نساجی مازندران و آلومینوم اراک، مدیر مجموعه ورزشی آزادی به این اتفاق واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمد مددی در مورد پخش فیلمی از خرابی سرویس بهداشتی ورزشگاه آزادی به فارس گفت:

ساعت 17:40 دقیقه بعدازظهر روز چهارشنبه (هفتم اردیبهشت) پس از بازگشایی درهای استادیوم و ورود گروه اول تماشاگران تیم نساجی مازندران به جایگاه‌های تعیین شده، براساس اعلام ناظرین و عوامل اجرایی مجموعه مبنی بر شکستگی لوله آب سرویس بهداشتی در سکوی شماره 24 توسط برخی تماشاگران تیم نساجی مازندران، بلافاصله تیم فنی و تأسیسات استادیوم در محل حاضر و پس از رفع نقص ایجاد شده، سرویس مزبور را در ساعت 18 بعداز ظهر جهت استفاده به مدار برگرداندند. 

او افزود:

این در حالی است که پس از برگزاری مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی بین تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان در روز سه شنبه مورخ (سی‌ام فروردین) نیز شاهد تخریب‌ها توسط برخی تماشاگرنماهای تیم نساجی مازندران بودیم که امکانات و تجهیزات منصوبه در سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و صندلی سکوها مورد تخریب قرار گرفت اما به هر تقدیر با اعلام سازمان لیگ فوتبال قرار شد فینال حذفی نیز در ورزشگاه آزادی برگزار شود. 

مددی در ادامه گفت:

براین اساس، تمامی تدابیر و تمهیدات لازم در خصوص فراهم نکردن امکانات سخت افزاری جهت میزبانی شایسته از تماشاگران دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک توسط همکاران خدوم و زحمتکش این مجموعه اتخاذ شد. برابر بازدیدهای صورت گرفته و چک لیست‌های کنترلی توسط مسئولین دخیل در امر برگزاری مسابقه، تمامی معایب و نواقص رفع شدند و سکوها، صندلی ها، راهروها، تونل‌ها، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، رختکن‌ها، اتاق‌های عوامل اجرایی، آماده و بدون ایراد، در اختیار تماشاگران عزیز و تیم‌های فوتبال برگزار کننده مسابقه فینال قرار گرفت.

مددی گفت:

همچنین اقدامات لازم درخصوص آماده‌سازی زمین چمن مسابقه، سیستم صوت، برق، روشنایی تاورها، معابر، مسیرهای دسترسی پارکینگ‌های شرقی و غربی به محیط داخلی استادیوم، اینترنت، اسکوربرد و سایر موارد در خصوص آماده سازی محل برگزاری مسابقه فینال انجام شد. 

مدیر مجموعه ورزشگاه آزادی در انتقاد از خسارات وارده، گفت:

متأسفانه به دلیل رفتارهای خارج از عرف معدودی از تماشاگران تیم اصیل و ریشه دار نساجی مازندران، قبل و حین برگزاری مسابقه فینال جام حذفی، شاهد تخریب تجهیزات و امکانات اماکن عمومی مورد استفاده بودیم که خسارت ها و آسیب‌های زیادی به استادیوم فوتبال وارد شد. 

او ضمن تبریک قهرمانی تیم نساجی مازنداران به مدیران و هواداران فهیم و با فرهنگ این تیم ریشه دار گفت، عنوان کرد:

امیدواریم کانون هواداران تیم‌های فوتبال در زمینه فرهنگ سازی و ایجاد محیط ورزشی عاری از رفتارهای مخرب و ناسالم اقدام جدی کنند تا دیگر شاهد اینگونه رفتارهای زشت و غیرمعقول در فوتبال ایران نباشیم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت پرتقاضاترین بلیت های مسابقات جام جهانی | استقبال شدید آرژانتینی ها سردار آزمون: اوایل به توانایی اسکوچیچ شک داشتم / وقتی مربی نتیجه می گیرد، انتقاد خنده دار است تاثیر دی بروین، لوکاکو و صلاح روی تصمیم تامی آبراهام برای ترک چلسی نقطه نظرات فردوسی پور در مورد موضوعات مختلف: از وضعیت تیم ملی و تا تمدید قرارداد کلوپ​​​​​​​

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم نساجی مازندران برگزاری مسابقه فینال جام حذفی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی