Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس‌جمهور در تماس تلفنی همتای صرب خود گفت: ظرفیت‌های متنوعی برای گسترش سودمند روابط میان تهران و بلگراد وجود دارد.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: ظرفیت‌های متنوع موجود در دو کشور، این امکان را فراهم ساخته که تعاملات و روابط تهران و بلگراد به سطحی بسیار بالاتر از آنچه در حال حاضر وجود دارد، ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، «گسترش روابط دوجانبه ایران و صربستان زمینه مناسبی برای ارتقای سطح تعاملات بین‌المللی دو کشور ایجاد خواهد کرد. آماده استقبال از جنابعالی در تهران هستیم و مطمئنم که گفت‌وگو‌ها و رایزنی‌های ما در جریان این سفر نقش موثری در گسترش مناسبات فی‌مابین خواهد داشت.

«الکساندر ووچیچ» رئیس جمهور صربستان گفت: ظرفیت‌ها و فضا‌های همکاری فراوان در بالاترین سطوح را با یکدیگر داریم.

به گفته رئیس جمهور صربستان، «تمایل دارم به ایران سفر کنم و بالاترین و بهترین سطح ممکن از هیات همراهان را با خود به این سفر خواهم آورد تا بتوانیم درباره همه زمینه‌های موجود برای گسترش همکاری‌ها گفت‌وگو و رایزنی کنیم.»

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، موثقی نیا رئیس هیئت عامل سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران  گفت: رئیس جمهور ایران در روز نخست اجلاس مشترک، بر افزایش همکاری‌ها به ۱۰ میلیارد دلار تاکید کرده است و ما در صدد حرکت در این مسیر هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • برنامه های متنوعی برای تسهیل تبادلات مالی با چین داریم
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور