Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن مهدوی گفت: استاد مطهری با پشتوانه قوی اعتقادی توانست در قلب جوان های دانشگاهی و مذهبی نفوذ کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن مهدوی معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با راه آرمان ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری  گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با ۱۲اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت استاد مطهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امیدوارم در سال جاری همه اساتید و مربیان عقیدتی-سیاسی همه رده های سپاه در عرصه آموزش های عقیدتی سیاسی با تاسی از اندیشه های اسلامی شهید مطهری موفق باشند.

معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به تزکیه نفس و اخلاص عملی شهید مطهری اظهار کرد: استاد مطهری با پشتوانه قوی اعتقادی توانست در قلب جوان های دانشگاهی و مذهبی نفوذ کند.

سید حسن مهدوی توضیح داد: در راستای جهاد تبیین که حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بر آن تاکید دارند؛ مسئولان عقیدتی سیاسی، اساتید و مربیان باید تفکرات و اندیشه های اسلامی شهید مطهری را برای جوانان تبیین کنند.

وی ضمن برشمردن برنامه های هفته عقیدتی-سیاسی در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دیدار با امام جمعه، غبارروبی قبور مطهر شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و مسابقه کتابخوانی از برنامه های این هفته هستند.

معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: برگزاری مسابقه خطاطی، نقاشی و مقاله نویسی از آثار شهید مطهری ویژه فرزندان، برگزاری زنگ سپاس و صبحگاه مشترک در برخی از مدارس، تجلیل از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری پیاده روی خانوادگی، برنامه نشست عمومی برای کارکنان با سخنرانی آیت الله مدرسی از اساتید اخلاق حوزه و دانشگاه، سرکشی از خانواده شهدا و متوفیان عقیدتی سیاسی از دیگر برنامه های هفته عقیدتی-سیاسی سپاه استان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه ثارالله استان کرمان هفته عقیدتی سیاسی شهید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است