Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده قرارگاه امنیت‌ غذایی استان قزوین گفت: با هرگونه افزایش قیمت نان و عدم عرضه آن از سوی نانوایی‌ها، مراکز عرضه و واحدهای متخلف و افراد سودجو برخورد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، رضا افلاطونی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هرگونه افزایش قیمت نان و عدم عرضه آن از سوی نانوایی ها، مراکز عرضه و واحدهای متخلف و افراد سودجو برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با مصوبه دولت افزایش قیمت آرد شامل نان‌های صنعتی است و نان‌های سنتی همچون سنگک، بربری، لواش و غیره که از آرد یارانه‌ای استفاده می‌کنند، هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهند داشت.

وی افزود: با هرگونه کم‌فروشی در شرکت‌های تولید آرد، نانوایی‌ها، افزایش قیمت خودسر و احتکار آرد یارانه‌ای و فروش آنها به صورت آزاد به سایر نانوایی‌ها و صنوف مرتبط برخورد خواهد شد البته در استان با همراهی و همکاری دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های متوالی بر فرآیند تولید، عرضه و توزیع این کالاها نظارت دقیق انجام‌ می‌شود.

افلاطونی ادامه داد: افزایش قیمت در اقلامی همچون ماکارونی نیز که پیش از اعلام قیمت جدید آرد صنعتی قیمت‌گذاری شده و در بازار موجود است نباید افزایش قیمت داشته باشد. بنابراین شهروندان هرگونه تخلف در عرضه کالاهای اساسی را به سامانه تلفنی 124 اعلام کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: اقلام موجود در مراکز و فروشگاه‌های عرضه باید بر اساس قیمت‌ در بر روی کالا به فروش برسد و هرگونه تخطی از این موضوع از مصادیق گران‌فروشی است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

افزایش قیمت انواع نان فانتزی در پی حذف آرد یارانه‌ایتوزیع آرد یارانه‌ای نان‌های حجیم و نیمه حجیم متوقف شدپرداخت یارانه مستقیم به مردم برای جبران حذف آرد یارانه‌ای/ ساداتی نژاد: قیمت نان در نانوایی‌ها هیچ تغییری ندارد

افلاطونی درباره احتکار برخی کالاهای اساسی همچون روغن هم گفت: عدم عرضه برخی کالاهای اساسی همچون روغن قطعاً احتکار محسوب شده‌ و عدم عرضه این کالاها و سایر اقلام اساسی و مایحتاج عمومی توسط بازرسان این سازمان و دستگاه‌های متولی و نظارتی با جدیت مورد رصد قرار دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت کالاهای اساسی قیمت نان کشاورزی استانداری قزوین قیمت کالاهای اساسی قیمت نان کشاورزی استانداری قزوین آرد یارانه ای افزایش قیمت نانوایی ها عدم عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، مدیرعامل بندر خشک در بازدید "دکتر نجار فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع" از غرفه بندر خشک پیشگامان در شمشین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو)، خدمات و فعالیت‌های بندر خشک پیشگامان را تشریح کرد.   ظهوری اظهار داشت: در این بازدید مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان ارائه شد که مورد استقبال دکتر نجار قرار گرفت و وی تمایل خود را برای اجرای اقتصاد تعاونی در شرکت‌های زیرمجموعه ابراز داشت.   در پایان مقرر گردید تیمی از سوی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع برای بازدید و بررسی موقعیت و ظرفیت‌های بندر خشک پیشگامان به یزد سفر کنند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • افزایش نرخ تورم و قیمت مواد غذایی در اسپانیا
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان