Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@21:26:15 GMT

سردار آزمون پاسخ منتقدان را داد / گزارش نشریه کیکر

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۲۴۹۷

سردار آزمون پاسخ منتقدان را داد / گزارش نشریه کیکر

یک نشریه آلمانی عملکرد سردار آزمون را زیر ذره بین قرار داده است

نشریه معتبر آلمانی در گزارشی به بررسی عملکرد ستاره ایرانی بایرلورکوزن پرداخت.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از نشریه «کیکر» آلمان، بایر لورکوزن با دو پیروزی راحت مقابل یک تیم سقوط کرده گریترفورت و مقابل فرانکفورت متمرکز در لیگ اروپا، خود را در موقعیت شروع خوبی در رقابت ها برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون ستاره ایرانی لورکوزن در این میان نقش تعیین کننده ای دارد. لورکوزن می تواند امروز(شنبه) در  مقابل هوفنهایم زودتر به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. اگر این کار را نکند و در این بازی پیروز نشود، یک فینال بزرگ مقابل رقیب مستقیم، فرایبورگ برگزار خواهد شد. 

 

اگر لورکوزن در Sinsheim پیروز شود، مهم ترین هدف فصل محقق می شود که سردار آزمون تا روز سی ام بازی ها سهم تعیین کننده ای در آن نداشته است. او تا این لحظه چهار بازی کوتاه و یک بازی از ابتدا در ترکیب اصلی داشته است. وقتی آزمون مقابل وولفسبورگ بازی کرد او هنوز در شرایط بدنی خوبی نبود تا واقعاً تفاوت ایجاد کند.

تا هفته سی و یکم بوندس لیگا، ناظران می توانستند از خود بپرسند: چرا لورکوزن مهاجمی را که بدون استراحت از لیگ روسیه آمده بود را دو ماه قبل از پایان فصل خریداری کرد درحالیکه با مصدومیت از ناحیه پا آمده بود و 2.5 میلیون یورو برای این مدت کوتاه هزینه کرد. درحالیکه می توانست در پایان فصل بدون پرداخت هزینه ای او را رایگان جذب کند؟ این بازیکن 27 ساله ایرانی جواب این سوالات را با درخشش در دو بازی اخیر لورکوزن داد.

در پیروزی 4-1 در مقابل گریتر فورت، مهاجم ایرانی نشان داد می تواند به عنوان یک مهاجم سایه نیز بازی کند و این کار را دو بار پشت سر پاتریک شیک به خوبی انجام داد. عملکرد آزمون برای اولین بار قانع کننده بود. نه تنها به این دلیل که اولین گل خود را در بوندس لیگا به ثمر رساند، بلکه به این دلیل که به عنوان منبع ایده عمل کرد و پاس هوشمندانه ای داد.

در پیروزی 2-0 مقابل فرانکفورت، بازیکن ملی پوش ایرانی حتی قبل از استراحت به برجسته ترین بازیکن تبدیل شد و نقش کاتالیزور را در بازی تهاجمی لورکوزن برعهده گرفت.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اقدام معاون ورزشی باشگاه علیه تیم خودی: آقای داور، به ضرر ما سوت بزن! اتهام امیرحسین صادقی به مهدی تارتار و مجتبی حسینی؛ غیرت پرسپولیس را می کشید! منچسترسیتی و تصمیم برای خط هافبک؛ پوگبا، دکلان رایس یا فرنکی دی یونگ؟ رودریگو: بنزما به من گفت پنالتی را به منچسترسیتی بزن و هت تریک کن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. این بازی دو هفته پیش تا دقیقه ۷۱ با تساوی ۱-۱ در جریان بود اما پس از اینکه ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد، تقابل دو تیم نیمه تمام ماند. سردار آزمون در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار که از سر گرفته شد، در ترکیب اصلی تیم ده روسی به میدان رفت. توییتر باشگاه رم بعد از این برد ارزشمند، با تصویری از سردار آزمون به این پیروزی واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو