Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۵ هزار میلیارد تومان به منظور اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان در بودجه سال جاری پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا/ " علیرضا نظری " عصر شنبه در آیین گرامیداشت هفته معلم افزود: ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز به منظور اجرای طرح رتبه بندی معلمان در ۶ ماهه دوم پارسال پیش بینی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: گرچه مجلس قانون رتبه بندی معلمان را تصویب کرده است اما آیین نامه های آن باید توسط دولت به مجلس ارائه و عدم مغایرت آن با قانون بالادستی بررسی شود.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به رشد درآمدهای ریالی و ارزی کشور، انتظار می رود دولت سیزدهم اعتبار لازم برای اجرای قانون رتبه بندی معلمان را تامین کند و این قانون پس از ۱۰ سال انتظار محقق شود.
نظری با اشاره به تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: این سند هنوز عملیاتی نشده و در شعار باقی مانده است.
وی هزینه در آموزش و پرورش را سرمایه گذاری دانست و افزود: هزینه ای که امروز دولت و نظام برای قانون شکنی و جرائم می پردازد از آثار عدم ساماندهی نظام و تعلیم و تربیت برای پرورش انسان‌های مسئولیت پذیر است.
نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم تصریح کرد: منظومه نظام جمهوری اسلامی، ساختارهای سیاسی نظام، تشکیل دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی با شناخت نقش و جایگاه معلم محقق می شود.
نظری، معلمان را بسترساز تحول در بخش های مختلف حکومت اسلامی دانست.
وی افزود: شکوفایی استعدادهای دانش آموزان، کودکان و نوجوانان برای جامعه اسلامی و تربیت افراد آرمانخواه و مسئولیت پذیر بر عهده معلمان است.
نظری با تاکید بر آموزش نافع گفت: ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه در نقص این آموزش و فقدان توجه به تربیت دانش آموزان است.
نماینده مردم خمین در خانه ملت با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری ادامه داد: درک کامل مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی با مطالعه آثار این شهید بزرگوار محقق می شود. 
۱۲ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری بعنوان روز معلم نامگذاری شده است. 

/انتهای پیام


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قانون رتبه بندی معلمان نماینده مردم خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس

رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی ر دستروکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)
گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده 48 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (1)
گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400
گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲