Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش‌های زیادی از گذشته برای توسعه ورزش‌های پارالمپیکی شده و یک رسالت سنگین امروز به دست ما رسیده که این تلاش‌ها را بی نتیجه نگذاریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در نشست هیات اجرایی فدراسیون بین‌المللی رشته‌های ورزشی ویلچری و قطع عضو اظهار داشت:  به خاطر زحماتی که آقای خسروی‌وفا و اسبقیان برای ورزش پارالمپیک انجام داده‌اند و پرچم ایران بارها در میادین بزرگ پارالمپیکی به اهتزاز درآمده، متشکرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش‌های زیادی از گذشته برای توسعه ورزش‌های پارالمپیکی شده و یک رسالت سنگین امروز به دست ما رسیده که این تلاش‌ها را بی نتیجه نگذاریم.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به هیات اجرایی فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های ویلچری بیان داشت: امر آموزش را باید در سازمان‌های بین المللی جدی بگیریم و این اعلام آمادگی را می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران می تواند به عنوان بخشی از آکادمی آموزشی (IWAS) فعالیت کند و رسالت خود را انجام دهد. مدرسین توانمندی داریم چون مطالعات زیادی درخصوص ورزش‌های پارالمپیکی در ایران انجام شده و مدرسین ما می‌توانند با مدرسین دیگر کشورها عجین شوند. اگر ما بخواهیم بیش از پیش به (IWAS) کمک کنیم، جمعیت قابل توجهی از دانشجویان ما به عنوان والنتیر درخصوص برگزاری رویدادها و برنامه‌ها می‌توانند کمک کنند.   سجادی با اشاره به میزبانی ایران برای مسابقات زمستانی رشته‌های ویلچری و قطع عضو خاطرنشان ساخت: این میزبانی اتفاق بزرگی برای ورزش ایران است و امیدوارم بازدید از پیست‌های اسکی ایران مورد توجه و قبول هیات اجرایی باشد. ایران سرمایه‌گذاری خوبی در حوزه ورزش جانبازان و معلولین انجام داده. ورزش برای جامعه جانبازان و معلولین یک امر واجب است و به دنبال این هستیم که ورزش همگانی برای جانبازان و معلولین چه قبل از ورزش قهرمانی و چه بعد از آن نهادینه شود که در این خصوص از تجارب (IWAS) کمک می‌گیریم.   سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت توسعه ورزش‌های پارالمپیکی اظهار داشت: در ایران شرایط ویژه‌ای برای ورزش جانبازان و معلولین درنظر گرفته‌ایم و امکانات خوبی برای آنها تهیه شده. برخی از مخاطبین ورزش‌های پارالمپیک ما جانبازان هستند که در هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از خاک و کشور از جان خود گذشتند و برای مردم ایران قابل احترام هستند.‌   رودی ون‌دن ابیل، رییس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های ویلچری و قطع عضو با تشکر از حضور وزیر ورزش و جوانان ایران در این جلسه اظهار داشت: حضور وزیر در این جلسه نشان دهنده سرمایه‌گذاری دولت ایران برای ورزش معلولین است. تاریخ نشان می‌دهد که میزبانی اینگونه بازی‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در نشان دادن ظرفیت‌های یک کشور داشته باشد. وقتی که به جنبش پارالمپیک و (IWAS) نگاه می‌کنیم در اصل یک هدف مشترک داریم و آنهم جوانان و توسعه ورزش است.   محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران نیز در این نشست عنوان داشت: این دومین جلسه هیات اجرایی است که در ایران برگزار می‌شود. در دوره قبل آقای امیرحسینی را در هیات اجرایی داشتیم و این دوره خانم شکوهی عضو هستند که بسیار به همه موضوعات اشراف دارند. هیات اجرایی با حضور در ایران برای میزبانی کشورمان از مسابقات زمستانی رشته‌های ویلچری از امکانات بازدید خواهند داشت. یک گزارش نیز از توانمندی ورزش‌های پارالمپیکی ایران به هیات اجرایی ارائه شد هرچند که آنها از روند فعالیت و موفقیت‌های ایران اطلاع دارند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: توسعه ورزش های پارالمپیکی جانبازان و معلولین وزیر ورزش و جوانان هیات اجرایی بین المللی برای ورزش تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

 

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی