Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@05:55:50 GMT

محمد محمدی: پرسپولیس در فوتبال پایه هم باید مقام کسب کند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۰۷۱۰

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: در فوتبال پایه فقط به دنبال شرکت در مسابقات نیستیم، باید مثل تیم بزرگسالان بتوانیم کسب مقام کنیم

محمد محمدی در خصوص شرایط پرپسولیس در فوتبال پایه و لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، محمد محمدی در خصوص حضور در باشگاه پرسپولیس به برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت:

مدت‌ها بود در این مورد صحبت می‌کردیم که در کدام پست می‌توان کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که در پست معاونت ورزشی می توانم بیشتر کمک کنم. درحال برنامه ریزی هستیم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. در فوتبال پایه تلاش می‌کنیم متفاوت باشیم. 

او افزود:

تلاش می‌کنیم تا برای تیم آنچه که مدنظر سرمربی است فراهم و آرامش خوبی حاکم شود تا با تمام قوا در 5 هفته پایانی پیش برویم و نتیجه حداکثری را بگیریم. مطمئنا کادرفنی و بازیکنان تمام تلاششان را در زمین به کار می‌گیرند. ما هم در کادرمدیریتی تمام توانمان را می‌گذاریم تا بیرون از زمین حقی از تیم بزرگ پرسپولیس ضایع نشود.

او در خصوص مدیریت تیم‌های پایه عنوان کرد:

محسن خلیلی سال گذشته حضور داشت و زحمت زیادی هم کشید اما چند طرح و برنامه جدید از نفرات جدید آمده، امیدواریم در این هفته جلسات خوبی را برگزار کنیم و به جمع بندی برسیم. مطمئنا دیدگاه ما امسال نسبت به تیم‌های پایه متفاوت خواهد بود. بحث استعدادیابی را داریم. فقط به دنبال شرکت در مسابقات نیستیم. باید مثل تیم بزرگسالان بتوانیم کسب مقام و بازیکنان خوبی را از رده پایه به بزرگسالان معرفی کنیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که به واسطه اتفاقات گذشته در مورد او مطرح می شود، گفت:

من با این جو خیلی غریبه نیستم. کسی که در بطن فوتبال باشد این شرایط را قطعا تجربه کرده، تمام انتقادات از طرف هواداران و پیشکسوتان را قبول می‌کنم. اصلا مساله خاصی نیست. جواب خاصی هم ندارم. این طبیعی و حق هر انسانی است که انتقاد کند. 

او افزود:

خیلی از دوستان محبت می‌کنند با پیام‌های خوبشان به من امیدواری می‌دهند که با جدیت و محکم کارم را انجام بدهم. با یک سری از پیام‌ها حالم خیلی خوب می‌شود. هوادار واقعی پرسپولیس را آنجا م‌ فهمم. برایشان اصلا فرد مهم نیست. تیم مهم است. همه می‌گویند کار خودت را محکم انجام بده و این برایم خیلی ارزشمند است. درست است که انتقاد وجود دارد اما همه را به جان می‌خرم. اصلا مشکلی نیست.

محمدی در خصوص اینکه آیا این انتقادات روی کارش تاثیر می گذارد، عنوان کرد:

نه، قطعا با تمام وجود و بدون هیچ مشکلی کارم را انجام می‌دهم. درزمان بازی هم تمام تلاشم این بود که من را با عملکردم قضاوت کنند. مطمئنا در مدیریت هم تمام تلاشم را می‌کنم که دیدگاه منتقدان را با کارم تغییر بدهم. هیچ وقت جوابی ندارم. قطعا ادب و شخصیتم اجازه نمی‌دهد خدای ناکرده جواب کسی را بدهم. دوستان منتقد، منتقد من نیستند. آن‌ها می‌گویند شاید نفر بهتری می‌توانست برای پرسپولیس بیاید اما تمام تلاشم را می‌کنم که عرق و تعصبم را به این باشگاه با عملکردم نشان بدهم. سعی می‌کنم انتقادات را کم کنم و باعث خوشحالی کسانی که با دلسوزی انتقاد می‌کنند باشم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت مهم ترین روزهای تاریخ فوتبال ملی | 22 شهریور 1376؛ بزرگترین کامبک فوتبال ایران ادامه ناهماهنگی های کمک مربی با سرمربی پرسپولیس یورگن کلوپ: از عملکرد تیم راضی هستم؛ دستیابی به چهارگانه خیلی بعید است گل تماشایی جوردی آلبا به بتیس روی پاس دیدنی دنی آلوز (رئال بتیس 1-2 بارسلونا)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای

یاران میلاد محمدی در بازی خانگی سوپرلیگ فوتبال ترکیه برابر گالاتاسرای شکست خوردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌وچهارم سوپرلیگ فوتبال ترکیه جمعه شب تیم آدانادمیراسپور که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت، با نتیجه 3 بر صفر بازی خانگی را به گالاتاسرای صدرنشین واگذار کرد.

حکیم زیاش (43)، کرم دمیربای (64) و مائورو ایکاردی (1+90) زننده گل‌های گالاتاسرای بودند.

آدانا دمیراسپور با 41 امتیاز در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه یازدهم است.

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • تولید ۲۵ میلیون لیتر انواع عرقیات در میمند فارس
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای