Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حسین محمد ظاهری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مطالبه دانشجویان این دانشگاه برای مجازی شدن آزمون دروسی که کلاس آنها مجازی بوده، با بیان اینکه پیش از شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی وجود داشت، عنوان کرد: در این سیستم در برخی از رشته‌ها که دانشجویان کمی داشتند، کلاس‌های آنها به صورت مجازی برگزار می‌شد اما امتحانات به صورت حضوری برگزار می‌شد؛ بعد سوالات و پاسخ نامه برای اساتید مربوطه ارسال و در سیستم بارگزاری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای دانشجویان پیام نور این سیستم وجود داشته و اکنون، این روند بیشتر شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با تصریح بر اینکه در شرایط کرونایی، کلاس‌ها و امتحانات به صورت غیرحضوری بود، گفت: هم اکنون با توجه به تصمیمات گرفته شده، دانشگاه پیام نور مانند دیگر دانشگاه‌ها باید تابع این تصمیم باشد بدین ترتیب، امتحانات به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

محمد ظاهری در ادامه گفتگو با تاکید بر اینکه وزارت علوم، دانشگاه پیام نور و مابقی دانشگاه‌ها به تبع از این تصمیم، پیش می‌روند، تصریح کرد: در مقطع کارشناسی، تمامی دروس نظری و عملی به صورت حضوری، در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تمام دروس عملی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امتحانات کلیه مقاطع به صورت حضوری برگزار می‌شود و این امر با قواعد و قوانین کرونایی و قوانین آموزشی کشور منافاتی ندارد.

کد خبر 5484310

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور امتحانات پایان ترم بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرد و غبار عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز گروههای جهادی آلودگی هوا سرپل ذهاب خراسان رضوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز ایلام صورت حضوری برگزار دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس