Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@00:10:29 GMT

مصوبات مجلس در راستای حمایت از تولید است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۵۰۱۳

مصوبات مجلس در راستای حمایت از تولید است

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برنامه هایی برای حمایت همه جانبه از تولید و اشتغالزایی را در دستور کار دارند.

به گزارش مشرق، جلسه شورای سیاستگذاری ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی با رویکرد تجلیل از یک صد واحد مشتری مدار در امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مصطفی نخعی» سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز بر حمایت از کارآفرینان تاکید کرد و معتقد است قوانین مصوب مجلس در راستای حمایت از تولید و جلوگیری از واسطه گری بوده است و این راه ادامه دار خواهد بود.

خزایی نیز از عزم نمایندگان مردم بر راهکارهای بازگشایی بازارهای صادراتی و بهای بیشتر به تولیدکنندگان و جلوگیری از واردات در شرایط تولید داخل خبر داد و گفت: سیاست های تشویقی همانند برگزاری اینگونه اجلاسها و رصد کیفی تولید و صنعت در کشور مسیر را برای اقتصاد کشور هموار خواهد کرد.

در پایان این نشست عربشاهی دبیر شورای سیاستگذاری اجلاس خاطر نشان کرد: ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری مدار قرار است ۹ خرداد ماه در سالن مرکز همایش های بین المللی صداوسیمای باحضور مسئولان و اهالی رسانه کار خود را آغاز کند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اقتصاد مقاومتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی

به گزارش خبرنگار مهر، چیپ یا همان تراشه ها، یک قطعه الکترونیکی حیاتی و کوچک اند که وظیفه پردازش اطلاعات را عهده دار است. تراشه ها در صنایع مختلف خودروسازی، پزشکی، انرژی و همچنین تولیدات مبتنی بر فناوری اطلاعات همانند کارت‌های هوشمند ملی، کارت‌های بانکی و یا در تولید قطعات خودرو و هواپیما، دستگاه‌های اینترنت اشیا و بسیاری از تجهیزات مخابراتی کاربرد دارند.

در یک دهه اخیر بسیاری از کشورها برای بومی سازی و تولید «ریزتراشه‌های خاص» ورود کرده اند و اصطلاحاً وارد یک «جنگ فناوری» در حوزه ساخت تراشه‌های پیشرفته شده اند.

کد خبر 6089735 ندا نظری

دیگر خبرها

  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان