Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبین، فرماندار پارس آباد در جلسه با روسای هیاتهای ورزشی این شهرستان ورزش را در سلامت جامعه، اوقات فراغت جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، اولین جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با فرماندار شهرستان پارس آباد و روسای هیات های ورزشی این شهرستان درسال ۱۴۰۱ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه در خصوص پروژه های عمرانی و بررسی مشکلات زیر ساختی و همچنین تامین اعتبارات لازم در خصوص پروژه های در حال احداث و تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی و پیگیری مصوبات جلسات گذشته و مطالبات بنیاد علوی در راستایی حمایت از ورزش و جوانان و بررسی مشکلات هیات های ورزشی این شهرستان برگزار شد.

جهانبین فرماندار پارس آباد گفت: ورزش در سلامت و پویایی جامعه ، غنی سازی اوقات فراغت جوانان ، جلوگیری از نزاع و خشونت و به ویژه کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد.

جهانبین با تاکید بر اینکه پارس آباد یکی از شهرستانهای پرجمعیت استان به شمار می رود گفت این شهرستان بیش از ۸ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد و توانسته قهرمانان ملی ، جهانی و بین المللی را به ورزش کشور معرفی کند .

او با اشاره به اینکه ۱۵ درصد جمعیت استان در این شهرستان متمرکز شده است گفت:این نسل برای استان اردبیل ارزشمنده بوده و ورزشکاران این شهرستان باعث افتخار استان و ایران هستتند و امیدواریم شرایطی را با حداقل امکانات برای این عزیزان فراهم کنیم

افرماندار پارس آباد همچنین از تعمیر و تجهیز برخی از اماکن ورزشی شهرستان خبر داد و گفت ورزشگاه پنج هزار نفری شهرستان پارس آباد که چندین سال است گلنگ زنی آن انجام شده امید می رود نسبت به تعیین تکلیف این ورزشگاه در سال ۱۴۰۱ از طرف وزارت ورزش و جوانان اقدامات اساسی صورت گیرد

فرماندار پارس آباد مغان ایجاد امکانات ورزشی در این شهرستان را برای برگزاری رویدادها و میزبانی از تیم های ملی و استانی موثر برشمرد و خاطر نشان کرد ورزش شهرستان پارس آباد نیازمند ساماندهی و سازماندهی تجهیزات ورزشی، تعمیرات اماکن ورزشی و تخصیص اعتبارات لازم برای بهره برداری پروژه های در حال احداث و نیمه کاره است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر