Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس واعضای هیات بوکس لرستان با سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش وجوانان استان دیدار کردند.

به   گزارش    خبرگزاری    برنا  از   لرستان   ؛    سید آرش قیاسیان در دیدار با رییس و اعضای  هیات بوکس لرستان که  در خصوص مسائل این هیات و همچنین اعزام تیم بزرگسالان بوکس لرستان جهت شرکت در مسابقات  قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی  انجام شد ، اظهار کرد:  خوشبختانه بوکس #لرستان با ریاست مرتضی سپهوند که از قهرمانان و مربیان ملی و بین المللی میباشد، در اغلب مسابقات حریف میادین مختلف بوده، که این نشان از داشتن استعدادهای زیادی در زمینه بوکس در لرستان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او با بیان اینکه   برای شکوفا کردن این استعداد ها در ورزش های مختلف از جمله بوکس به میدان آمده ام، افزود: در بازدید میدانی که از سالن بوکس خرم آباد داشتیم، از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و امیدورایم باتوجه به  اختصاص  سالن رزمی که در روزهای زوج در اختیار این هیات قرار دارد، سالن بوکس استان هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان تصریح کرد: اداره کل ورزش، و جوانان لرستان با تمام توان از هیئت های فعال استان حمایت خواهد کرد که انصافا هیات بوکس لرستان از جمله آن هیئت های فعال ورزشی است.

 همچنین رئیس هیات بوکس لرستان نیز در این دیدار گفت: بسیار خرسندیم که وزارت ورزش بعداز سالها مدیرکلی جوان، باتجربه، ورزشی را بر مسند اداره کل ورزش، و جوان لرستان نهاد، چراکه آرش  قیاسیان از خانواده ای ورزشی و فرهنگی واز جنس ورزش است.

مرتضی سپهوند افزود: بوکس لرستان دارای قهرمانان بین المللی  است که همواره در ردهای مختلف وزنی در کشور و حتی تیم ملی قهرمانان پر استعداد خوبی را به جامعه بزرگ بوکس معرفی کرده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوکس پیشرفت فیزیکی ورزش وجوانان هیات بوکس لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و سپس بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.

نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت 9 صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی کشورمان به سؤال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است داشتن کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان برای حضور اصحاب رسانه در نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران الزامی است.

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه آغاز می‌شود که به‌عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟