Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا انتظامی کشور در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی و انتساب آن به دختر آقای پرویز پرستویی اظهارداشت: کلیپ منتشر شده هیچ ارتباطی به دختر آقای پرویز پرستویی ندارد.

 معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اعلام کرد: در پی انتشار تصاویر و انتساب آن به دختر آقای پرویز پرستویی هنرمند محبوب کشور، شکواییه‌ای در این زمینه از سوی آقای پرستویی علیه کسانی که این کلیپ را منتشر کرده اند مطرح شده و پلیس فتا نیز پیگیر این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دختری که در فیلم منتشر شده حضور دارد هویت معلوم دارد؛ وی سحر علیشاهی است که در کشور آمریکا سکونت دارد و هیچ ارتباط سببی و نسبی با پرویز پرستویی ندارد.

 سرهنگ پاشایی اعلام کرد: این کلیپ با اهداف مغرضانه منتشر شده و با توجه به شکایت قضایی آقای پرستویی علیه افرادی که این کلیپ را منتسب به خانواده وی کرده و جریان‌سازی مغرضانه را شروع کرده‌اند پلیس فتا نیز وارد این موضوع شده و پیگیر این پرونده است.

 معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آخرین روند پیگیری پرونده شکایت و شناسایی متهمان و اینکه آیا متهم یا متهمان در ایران سکونت داشته یا نه؛ گفت: فعلاً به ذکر این مطلب بسنده می‌کنم که بستر انتشار این کلیپ در داخل کشور است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان این مطلب که متاسفانه بعضی از کاربران به علت عدم سواد رسانه ای و نا آگاهی اقدام به انتشار، بازنشر، تولید، تحریف و تهمت زنی در فضای مجازی می کنند اظهار داشت: افراد دقت داشته باشند که انتشار هرگونه مطالب شایعه و خلاف واقعیت و بازنشر آن حتی با اهدافی غیر مغرضانه آن هم برای شوخی و سرگرمی، بر اساس قانون جرایم رایانه‌ای جرم تلقی شده و برای آن مجازات در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به دیگر پرسشی در این خصوص که افراد در مواجهه با کلیپ ها و تصاویر منتسب شده غیر واقعی در فضای مجازی چه اقدامی باید انجام دهند گفت: متاسفانه بیشتر برای افراد شناخته شده و مشهور تصاویر و کلیپ های غیر واقعی ضبط و نسبت داده می شود البته برای افراد عادی نیز چنیین موضوعی متصور است که با اهداف دشمنی و مغرضانه تصاویر را به صورت عمد و غیرعمد به آنها نسبت می دهند؛ طبق قانون هر فردی در مواجهه با تصاویر غیر واقعی که به حیثیت و اعتبارش لطمه می زند می‌تواند به دادسرای جرایم رایانه ای مراجعه کرده و بعد از ثبت شکایت پرونده توسط پلیس فتا پیگیری خواهد شد.

کد خبر 675296 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی خبر مهم چهره‌های مشهور

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی خبر مهم چهره های مشهور معاون اجتماعی پرویز پرستویی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان به پایان رسیدن سریال گناه فرشته کاری از حامد عنقا، نفس بازغی دختر پژمان بازغی بازیگر این سریال ویدئویی از پشت صحنه این سریال منتشر کرد. این سریال جنایی با حضور ستاره‌هایی چون شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی و پردیس پورعابدینی داستان رسیدگی به پرونده دختر جوان متهم به قتلی بود که در این سریال، سرانجام قصاص شد.

پیام دختر پژمان بازغی به شهاب حسینی | برای من شهاب حسینی بودید ولی... چرا قسمت آخر «گناه فرشته» ناامید کننده بود؟

کد خبر 847360 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران شهاب حسینی (بازیگر) نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)