Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:06:58 GMT

مادر باردار در شهرستان ازنا حین عمل سزارین فوت کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۵۰۰۴

مادر باردار در شهرستان ازنا حین عمل سزارین فوت کرد

گروه استان‌ها_ رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان لرستان گفت: یک مادر باردار در شهرستان ازنا حین سزارین فوت کرد . - اخبار استانها -

بهرام دلفان در گفت و گو باخبرنگار تسنیم  در خرم‌آباد، از مرگ یک  مادر  باردار در شهرستان ازنا خبر داد و اظهار داشت:  متاسفانه  یک مادر باردار ازنایی حین عمل سزارین در بیمارستان جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره علت بروز این حادثه افزود:  علت مرگ این باردار ازنایی در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی اطلاع رسانی می‌شود. 

مرگ 5 کودک آمریکایی بر اثر ابتلا به هپاتیت ناشناخته   موج گرمای بی‌سابقه سبب مرگ هزاران نفر در هند و پاکستان می‌شود   مرگ دسته‌جمعی ماهیان سدّ "گلابر"/ دامپزشکی زنجان: آلودگی قارچی و انگلی عامل این تلفات است

به گزارش خبرگزاری تسنیم   طی سال‌های اخیر 4 مادر باردار در این شهرستان مشخصاً به دلیل قصور پزشکی از دنیا رفته‌اند که متخلفان پرونده‌ نیز از ادامه فعالیت پزشکی با صدور حکم قضایی منع شده‌‌اند و امروز با فوت "مرضیه اسدالهی" 31 ساله  بر اثر خونریزی داخلی حین عمل سزارین  در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان  ازنا  این پنجمین مورد فوت مادران باردار در شهرستان یاد شده بوده و به گفته مسئولان علت این حادثه در دست بررسی است.

لازم‌به ذکر است که خوشبختانه پزشکان متخصص بیمارستان  امام علی(ع) سلامت نوزاد تازه متولد شده را تایید کرده و حال عمومی نوزاد را مساعد اعلام کرده‌اند.

انتهای  پیام/645/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باردار در شهرستان مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پروژه فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحدهای صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد