Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:09:33 GMT

نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۶۷۴۹

نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت

شیرکو نورانی گفت: کرایه تاکسی‌های گردشی، خطی و ون از هزار و ۸۵۰ تومن به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته که این افزایش ۳۵ درصد بوده است و همچنین تاکسی‌های تلفنی مسیر‌های داخل شهر با افزایش ۳۵ درصدی از ۵ هزار تومان به ۷ هزار تومان افزایش یافته است.

وی گفت: در خصوص مسیر‌های تاکسی تلفنی استثنا‌هایی هم وجود دارد که بنا بر مصوبات حمل و نقل عمومی از مجتمع روناس ٢ و آپارتمان‌های صنعت و معدن به سمت خانقاه، کوی دانش، کوی بهداری، شهرک صبا، پشت تپ و سیدآباد و برعکس کرایه‌ها به ۱۰ هزار تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری مهاباد گفت: همچنین از مسیر خانقاه، کوی دانش، کوی بهداری، شهرک صبا به مقصد پشت تپ، فجر، سیدآباد و برعکس و سایر مسیر‌ها برابر بند الف (یعنی مسیر‌های داخل شهری) همچنین از شهرک فجر، سیدآباد به مقصد پشت تپ و برعکس نیز کرایه تاکسی با نرخ ۱۰ هزار تومان مصوب شده است.

نورانی گفت: کرایه تاکسی مرکز ۱۳۳ نیز به ۱۰ هزار تومان رسیده است و همچنین کرایه تاکسی به کلیه تالار‌های سطح شهر نیز من بعد ۱۰ هزار تومان خواهد بود.

وی در خصوص به نرخ کرایه اتوبوس و مینی باس‌های داخل محدوده شهری نیز گفت: کرایه این وسائط نیز به هزار تومان افزایش یافته و اتوبوس‌های خانقاه و یوسفکند ۱۵۰۰ تومان و اتوبوس دریاس و اگریقاش هم ۲۵۰۰ تومان شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری مهاباد گفت: مرکز آنلاین ١٨٣٠ به ازای هر کیلومتر اضافه ۱۵۰۰ تومان و به ازای هر دقیقه توقف ۴۰۰ تومان کرایه دریافت خواهد کرد، اما رانندگان این مرکز باید توجه داشته باشند تنها در صورت ارائه خدمات به صورت سیستمی مجاز به دریافت کرایه فوق هستند.

وی گفت: نرخ‌های مصوب حمل و نقل عمومی از امروز نوزدهم اردیبهشت ماه خواهند شد. شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده درخواست افزایش کرایه حمل و نقل کد شناسایی درج شده بر روی شیشه تاکسی‌ها و یا پلاک خودرو را به شماره ۴٢٢٣٣٠٠٠ مرکز سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اطلاع دهند.

نورانی گفت: افزایش سالانه کرایه تاکسی‌های شهری جز اختیارات شورای شهر است که از سوی سازمان مدیریت حمل و نقل پیشنهاد داده می‌شود و پس از تصویب در شورا و تایید در هیات تطبیق فرمانداری و تصویب در ستاد تنظیم بازار قابلیت اجرایی شدن خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل کرایه تاکسی تاکسیرانی مهاباد سازمان مدیریت حمل تومان افزایش یافته ۱۰ هزار تومان کرایه تاکسی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است

محمد صالح پیروتی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهاباد با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در این شهرستان بروز بوده، گفت: ضروری است کارفرمایان بیمه‌های کارگران را متناسب با رسته شغلی خود پرداخت کرده و نسبت به طرح طبقه بندی مشاغل اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: هر میزان سرمایه‌گذاری‌ها روی منابع انسانی در جوامع بیشتر باشد، به همان میزان قادر خواهند بود در توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و رونق تولید اثربخش باشد.

مهاباد دارای ۲۶۰ هزار نفر جمعیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • ببینید | تاکسی‌های خودران به خیابان آمدند!
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • تاکسی های برقی وارد شد
  • حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو