Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@22:41:55 GMT

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در رفسنجان با حضور 25 گروه

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۸۲۸۰

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در رفسنجان با حضور 25 گروه

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان امروز در نشست خبری به‌مناسبت هفته بسیج سازندگی و رزمایش الی بیت‌المقدس اظهار کرد: 22 و 23 اردیبهشت‌ماه رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۲ ویژه گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان که هفت گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر است، برگزار می‌شود و امسال هر گردان در حوزه استحفاظی خود رزمایش برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رزمایش‌ها متناسب با تهدیدات دشمنان برنامه‌ریزی شده و مهمترین اهداف این رزمایش بسترسازی برای آمادگی ارتقاء توان و آمادگی رزم رده‌های تحت امر قرارگاه دفاعی و امنیتی امام هادی(ع) شهرستان، ارتقاء سطح هم‌افزایی و هماهنگی بین رده‌های سپاه و سایر ارگان‌ها، تقویت روحیه جهاد و شهادت‌طلبی و ... است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رفسنجان با اشاره به برگزاری رزمایش جهادی از 17 تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ادامه داد: گروه‌های جهادی در مناطق مورد هدف حضور پیدا می‌کنند و  نسبت به خدمات‌رسانی به محرومان اقدام خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در دهه جهادی اردوی جهادی عمرانی ساخت منزل محرومان، دیدار گروه‌های جهادی با خانواده شهدا، ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان، سم‌پاشی جایگاه‌های دامی، ساخت سرویس‌های بهداشتی محرومان، خدمات ویزیت رایگان و توزیع کمک مومنانه برگزار می‌شود.

پساوند از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در دهه رزمایش جهادی خبر داد و عنوان کرد: یک‌هزار بسته معیشتی روز عید فطر توسط حوزه‌های مقاومت بین نیازمندان توزیع شده است.

وی از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی توسط حوزه نرجس خاتون، افتتاح منزل مسکونی، کاشت ۱۶۰۰ نهال در حوزه‌های مقاومت و... در دهه بسیج سازندگی توسط گروه‌های جهادی در سطح شهرستان خبر داد.

پساوند با بیان اینکه ۱۵۰ گروه جهادی در سطح شهرستان داریم که علاوه بر خدمات‌رسانی در شهرستان یکسری خدمات در خارج از شهرستان از جمله کمک به سیل‌زدگان انجام داده‌اند، یادآور شد: ۲۵ گروه جهادی به تعداد بیش از 340 نفر در رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان رفسنجان حضور دارند.

انتهای پیام/80016/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد