Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برگزاری دوره اول معاونت پژوهش و فناوری، دفتر ارتباط با صنعت و انجمن علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دومین «لیگ بازی‌های کسب و کار» را در سال جاری بصورت حضوری برگزار خواهند کرد.

دکتر داتیس خواجه‌ییان معاون پژوهشی دانشکده مدیریت هدف از برگزاری لیگ بازی‌های کسب و کار را افزایش روحیه کار تیمی، یادگیری از طریق بازی، شناسایی دانشجویان مستعد و توانمند و معرفی آن‌ها به سازمان‌های معتبر داخلی و بین‌المللی دانست و گفت: ایجاد رقابت سالم میان دانشجویان و همینطور فضایی فرح بخش در محیط دانشگاه در کنار یادگیری می‌تواند به شکوفایی علمی و موفقیت‌های کاری دانشجویان کمک فراوانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره بازی‌ها در سه مرحله برگزار خواهد شد.

مرحله اول: بازی مهارتی شناختی

در این بخش از بازی های مهارتی- خلاقیتی برای ارزیابی تیم‌ها استفاده می‌گردد و هدف اصلی آن سنجش برخی شایستگی‌های رفتاری دانشجویان است. در این مرحله اعضای تیم باید در یک محیط مشخص بازی‌ها را در بازه زمانی مورد نظر انجام دهند.

مرحله دوم: بازی شبیه‌سازی و سرمایه‌گذاری

در این مرحله از بازی‌های نرم‌افزاری جهت سنجش یکسری شایستگی‌های مورد نیاز در بازار کار در فضای رقابتی؛ همچون تصمیم گیری، تفکر تحلیلی، سرعت عمل و توانایی حل مساله استفاده می‌شود. در این مرحله تیم‌های منتخب از مرحله قبل در آن حضور دارند.

مرحله سوم: بازی تحلیل داده

در این مرحله تیم‌ها با استفاده از داده‌های خام بایستی تحت شرایط تشریح شده، اطلاعات مورد نیاز را استخراج کنند و میزان دقت، سرعت و نحوه‌ی استخراج اطلاعات از داده‌ها عوامل موثر بر ارزیابی خواهند بود.

ارکان برگزاری لیگ بازی‌های کسب شامل دبیران علمی، شورای سیاست‌گذاری، کمیته داوران و دبیر اجرایی است.

 

کمیته علمی

 

شورای سیاست‌گذاری

 

کمیته داوران

 

 

جوایز تیم‌های برنده

در پایان مسابقات سه تیم به عنوان برنده معرفی خواهند شد و جوایزی به آن‌ها اهدا خواهد شد. جوایز برگزیدگان لیک به این ترتیب است:

تیم برنده اول

10 میلیون تومان وجه نقد، معرفی به فرصت‌های برتر شغلی/ لوح تقدیر

تیم برنده دوم

5 میلیون تومان وجه نقد معرفی به فرصت‌های برتر کارآموزی/ لوح تقدیر

تیم برنده سوم

3 میلیون تومان وجه نقد و لوح تقدیر

منبع: فرارو

کلیدواژه: پژوهش سرمایه گذاری سیاست گذاری لیگ بازی های کسب تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی