Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در نشست روسای هیات های اسکی سراسر کشور عنوان کرد با تکمیل پروژه های اسکی چمن و برف ، اردبیل پایگاه اسکی شمالغرب کشور می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، نشست روسای هیات های اسکی سراسر کشور با حضور نظریان رئیس فدراسیون اسکی، دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل به میزبانی  شهرستان سرعین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در این نشست با اشاره به ظرفیت و قابلیت اسکی استان اردبیل در اسکی برف و چمن گفت: با تکمیل پروژه های اسکی چمن فندوقلو ، اوجور، شابیل و اندبیل خلخال و همچنین وجود پیست اسکی آلوارس ، استان اردبیل پایگاه اسکی شمالغرب کشور می شود و این نگاه ویژه فدراسیون را می طلبد که استان اردبیل را با این ظرفیت بعنوان پایگاه شمالغرب معرفی بکند.

دکتر انوشیروانی با تاکید بر اینکه  استان  اردبیل ، استان گردشگر و توریستی  محسوب می شود و در 4 فصل میزبان میهمانان داخلی و خارجی است افزود: استان اردبیل با وجود این پیست ها می تواند در فصول مختلف از ورزشکاران اسکی روی برف و اسکی رو چمن و راه اندازی رول اسکی در دریاچه شورابیل شاهد مسابقات و میزبانی های تیم های ملی باشید.

مدیر کل ورزش وجوانان با تصریح بر اینکه اسکی استان اردبیل در حال رشد و تکامل می باشد افزود: شرایط مدیریت و برنامه ریزی در کشور با توجه به تنوع رشته های مختلف ورزشی و استقبال جوانان و نوجوانان برای شرکت در برنامه های ورزشی و کمبود زیر ساخت های تخصصی سخت می باشد ولی با این حال تلاش و پشتکار مدیریت ورزش کشور و فعالیت روسای فدراسیون ها و هیاتها ی ورزش در سطح کشور قابل تقدیر است .

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند