Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در هفته بیست و نهم لیگ یک فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر در مصاف خانگی با استقلال خوزستان پیروز شد.
تیم فوتبال شهرداری همدان، دیشب در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج در مصاف با تیم قدرتمند استقلال خوزستان حرفه ای بازی کرد و نتیجه دلخواه خودش را گرفت
تیم شهرداری همدان برای  تثبیت و بقای قطعی خود در لیگ نیاز به کسب پیروزی داشت با انجام بازی درخشان  با تک گل این دیدار که توسط امیرمحمد نسایی از یک کاشته و ضربه ایستگاهی زیبا به ثمر رسید، پیروز این دیدار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا طلایی‌منش، سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در این دیدار با ترکیب پرویز کرمی، حسین کاظمی، پیمان حشمتی، ساسان جعفری کیا، مجید شعبانی، مرتضی کرمی، امیرمحمد نسایی، محمد بیرانوند، سجاد برخورداری، میثم زمانی و مهدی خلج وارد میدان شد.
تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی در جدول رده‌بندی مسابقات ۳۸ امتیازی شد و دو پله در جدول لیگ یک صعود کرد و در جایگاه نهم قرار گرفت تا به طور قطع از منطقه خطر خارج شود.

تیم شهرداری‌ همدان در هفته سی‌ام لیگ دوشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه در یک دیدار خارج از خانه به مصاف تیم فوتبال مس شهر بابک خواهند رفت.

 در ابتدای این دیدار با حضور مسئولان ارشد استانی از مقام شامخ شهید شمسی‌پور در حضور خانواده ایشان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال دسته یک شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن از هفته بیشت و ششم مسابقات لیگ برتر از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای این دیدار به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)