Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@05:36:05 GMT

تعالي سازماني در گرو بهره‌وري منابع انساني است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۶۸۱۸

خبرگزاری آریا-معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر تعالی سازمانی، بهره‌وری منابع انسانی است که نوع مدیریت نوین نقش بسزایی در پیشبرد این مهم دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ دکتر بهروز رحیمی در جلسه شورای مدیران معاونت توسعه وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت مدیریت و رهبری نوین در سازمان با اشاره به اهمیت کار تیمی در همه مجموعه‌های معاونت توسعه گفت: هیچ تیمی در جهت موفقیت قدم برنمی‌دارد مگر با هم‌فکری و کار تیمی که این مهم در حوزه کار معاونت توسعه از ارزش بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به موضوع کنترل تورم و جلوگیری از رانت افزود: دولت قصد دارد در راستای بهبود و بالا بردن شرایط اقتصادی کشور در خصوص ارز ترجیحی به‌صورت پلکانی برنامه‌هایی را در نظر بگیرد که به‌هیچ‌عنوان فشاری بر مردم وارد نشود.
آقای رحیمی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، باید کشور را به سمتی هدایت کنیم که از اقتصاد پویا و فعالی برخوردار باشد و باید در برخی از سیاست‌ها بازنگری کنیم که در مجموعه وزارت بهداشت مدیریت و یا حذف ارز ترجیحی به طور قطع به نفع سیستم خواهد بود.
دکتر رحیمی بابیان این‌که سازمان‌های بیمه‌گر موظف به پرداخت مطالبات وزارت بهداشت هستند، گفت: در شرایط فعلی مطالبات وزارت بهداشت در سازمان‌های بیمه‌گر در حال جمع‌بندی جهت پرداخت است که بخشی از مطالبات از بیمه سلامت وصول شده و در حال تخصیص و پرداخت به دانشگاه‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت است.
وی ادامه داد: منابع انسانی در وزارت بهداشت از ارزشمندترین منابع محسوب می‌شوند و با جدیت تأکید دارم که رفاهیات کارکنان باید در راستای تأمین معیشت آنان تمام و کمال پرداخت شود و به این مهم توجه ویژه داشته باشید.
معاون وزیر بهداشت بابیان این‌که بهره‌وری سازمانی و منابع انسانی را باید ارتقا دهیم، بر لزوم اجرای دقیق وظایف، پیدا کردن راه‌کار‌های کاربردی و استفاده از روش‌های مدیریتی نوین تأکید داشت.
دکتر رحیمی با اشاره به اهمیت مدیریت و رهبری نوین در سازمان گفت: یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر تعالی سازمانی، بهره‌وری منابع انسانی است که نوع مدیریت نوین نقش بسزایی در پیشبرد این مهم دارد.
دکتر رحیمی بابیان این‌که امید داشتن همراه با عملکردی قوی آینده را به‌خوبی رغم می‌زند گفت: اطمینان دارم که آینده روشن است و به طور قطع اتفاقات خیلی خوبی در پیش داریم و گشایشی صورت خواهد گرفت و باید با جدیت و روحیه انقلابی در همه ابعاد کاری عمل‌گرا باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت اجرای قانون جوانی جمعیت گفت: قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت بهداشت با حضور مستمر دکتر عین‌اللهی برگزار می‌شود و وظیفه پشتیبانی از این قرارگاه بر عهده معاونت توسعه است و طبق دستور مقام عالی وزارت تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که به بهترین شکل ممکن به وظایف خود را در این حوزه انجام دهیم.
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منابع انسانی اشاره به اهمیت معاونت توسعه وزارت بهداشت منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم