Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی چلسی می گوید برایش اهمیتی ندارد که روش مربیگری اش باعث شود بازیکنان تیم از او متنفر شوند.

توماس توخل اعتراف می کند در حال حاضر فرد محبوبی در رختکن تیمش نیست.

طرفداری| به گزارش گل، بعد از تساوی 2-2 چلسی مقابل وولورهمپتون در دیدار ابتدای هفته، توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی تعطیلی فردای بعد از بازی بازیکنان تیمش را لغو کرد تا با بازیکنان در مورد مسائل تاکتیکی و نمایش ضعیفشان صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال مربی آلمانی اعتراف می کند که این تصمیمش باعث ناراحتی تعدادی از بازیکنان چلسی شده است اما توخل به این موضوع اهمیتی نمی دهد. سرمربی آلمانی در این باره به خبرنگاران گفت:

اگر می خواهید هر روز دوستتان داشته باشند، نباید یک مربی سطح بالای فوتبال شوید چون چنین اتفاقی اینجا رخ نمی دهد. در حال حاضر شاید چندان محبوب نباشم. بیشتر بازیکنان انتظار یک صحبت درون تیمی 30 دقیقه ای را داشتند و فکر می کردند دوباره بازی را تماشا می کنیم. وقتی فهمیدند چرا به باشگاه فرا خوانده شده اند و وضعیت آب و هوا هم خوب است، اکثر آنها قبول کردند. من هم نیاز به تعطیلی دارم چون تعطیلی روز یکشنبه ام را لغو کردم. من هم برای یکشنبه ام برنامه داشتم و این برنامه ها را لغو کردم اما این مسائل پیش می آید.  تیم زیر 23 سال ساعت یک بازی داشت و دو سوم تیم برای تماشای این بازی در باشگاه ماندند. هیچکس سوار ماشینش نشد که برود. آنها مسئولیتشان را قبول کردند و این چیزی است که در مورد تیم دوست دارم.

چلسی هفته آینده در فینال اف ای کاپ به مصاف لیورپول می رود. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت یک عکس که اختلاف فرهاد مجیدی و وریا غفوری را تکذیب کرد! کادرفنی گران قیمت پرسپولیس با پاداش، بدون جریمه! آغاز زودتر از موعد تمرینات پیش فصل منچستریونایتد به دستور اریک تن هاخ رکورد درآمد بلیط فروشی تاریخ کوپا ایتالیا در دیدار یوونتوس و اینتر شکسته شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل باعث شد که این تیم پس از بیشتر از یک دهه قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را از دست بدهد و همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم جدی درباره توخل بگیرند.

چند هفته قبل بود که باشگاه بایرن به صورت رسمی اعلام کرد که با این مربی آلمانی به توافق رسیده است که در پایان فصل پس از اتمام مسابقات همکاری شان را به صورت دو طرفه قطع کنند و او در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

اما به نظر می‌رسد گزینه‌هایی که مدیران این باشگاه برای جانشینی این مربی انتخاب کردن چندان به مصرف هواداران بایرن خوش نیامده است و آنها ترجیح می‌دهند که تیم‌شان در فصل آینده هم تحت هدایت سرمربی فعلی‌اش به میدان برود تا مربیانی مانند رالف رانگنیک جانشین او شوند.

هواداران بایرن مونیخ حالا طومار مجازی را راه اندازی کردند که در آن از مدیران این باشگاه خواسته‌اند توخل را در فصل آینده هم به عنوان سرمربی این تیم حفظ کند و تا به حال بیشتر از 12 هزار نفر این طومار را امضا و از این خواسته حمایت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!